poniedziałek, 3 września 2012

Ulubieńcy Sierpnia


Dziś już 3 wrzesień, ale  mam nadzieję ,że nie za późno na ulubieńców?






Pielęgnacja:

Serum z granatu - nie wyobrażam sobie wieczornej pielęgnacji twarzy bez tego serum. Jest ekonomiczne, bardzo dobrze sprawdza się przy mojej mieszanej cerze dodatkowo stała się dzięki niemu bardziej jakby normalna. możecie go kupić tu -> BU

Dr. Scheller nawilżające mleczko myjące owoc granatu, o którym pisałam w poście ->  link .  Chyba już nigdy go nie zamienię bo dla mnie to ideał i dzięki niemu mycie buzi jest świetną przygodą. Cena 12zł

Makijaż:


Mac Pearl Cream Color Base-  Pięknie rozświetla twarz i łuk brwiowy. Bardzo wydajna i łatwa w aplikacji  jest to najlepszy produkt do rozświetlania jaki miałam. Cena rynkowa 79zł 

Lily Lolo podkład mineralny - odcień Barely Buff  - Podkład idealny na ciepłe dni nie waży się i długo utrzymuje na twarzy dając naturalny promienny efekt. Dodatkowym plusem podkładu jest SPF15. Cena produktu 69,99 pojemność 10g


Eyeliner Sephora 13 Fancy Blue  nadaje się idealnie do letniego makijażu i przy pomocy takiej kreski szybko i łatwo uzyskać można ciekawy look.  Eyeliner jest rewelacyjny ponieważ szybko "zastyga" na powiece, nie rozmazuje się, nie kruszy i utrzymuje cały dzień na powiece. cena 39 zł ja zapłaciłam 19,50zł podczas promocji wymiany starego produkty na nowy.



Puder Bambusowy z Biochemii Urody - matuje i "konserwuje" makijaż na wiele godzin, radzi sobie wyśmienicie z upałem i jest bardzo wydajny przez co obawiam się, że nie zdołam użyć całego.

Cienie :

     

  • Inglot 393 - perłowy jasny idealny do rozświetlenia kącików oczu  ok 12zł
  • Inglot 353- matowy cielisty idealny na cała powiekę  ok 12zł
  • MIYO 05 gold dust - lekko perłowy z lekkimi drobinkami idealny na ruchomą powiekę uwielbiam go i cena jest genialna 5zł 

Pomadki:




  • Celia z serii Nude 601 - świetnie rozwiązanie na co dzień nadaje naturalny blask, nawilża i ma przyjemny zapach  - cena 12zł
  • Dior Addict 578 - to moja wakacyjna imprezowa pomadka, pięknie nawilża i nadaje naturalny kolor , szybko się ściera ale za to robi to bardzo naturalnie. Cena 125 zł
Pędzle:


  • Ecotools Bamboo bronzer brush pisałam o nim tu -> link  Używam go codziennie do podkładu mineralnego i bronzera. Bardzo szybko schnie i jest miły  w dotyku  oraz solidnie wykonany .
  • Real Techniques  deluxe crease brush , dla tego pędzla chciałam cały zestaw i uwielbiam go do rozprowadzania korektora było warto tyle na niego czekać. pisałam o nim w poście  link

może któraś z Was chce przetestować puder bambusowy z BU ? ja nie z użyje całego i chętnie podzielę się swoim. Piszcie na maila  ;)
Buziaki
~~Ola

6 komentarzy:

  1. To serum atakuje mnie ostatnio z każdej notki o ulubieńcach. Chyba będę musiałam także zamówić z BU ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja lubię tę pomadkę Diora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że Ty też masz tylko chyba w innej tonacji kolorystycznej ;)

      Usuń
  3. Fajnych masz ulubieńców :-) A ten pędzel do bronzera mi się marzy, muszę go koniecznie kupić! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, oj polecam ten pędzel bo jest wielofunkcyjny NIE POŻAŁUJESZ ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)