niedziela, 9 września 2012

Czekoladowy Make Up


Uwielbiam czekoladę w każdej postaci i na powiekach również bo dobrze się w niej czuję. postanowiłam odświeżyć mój makijaż oka bo ostatnio nosiłam tylko jasny cień z kreską i trochę odmiany.














 Do wykonania makijażu wykorzystałam:


  • paletka Sleek Storm
  • cień Inglota: matte 353, pearl 393, pearl: 423, pearl 402, matte 351
  • eyeliner gel Catrice
  • tusz Wibo

Przepraszam za stan paletki Sleek ale miała wypadek w przelocie lotniczym i od tam tej pory nie mogę jej doprowadzić do ładu;/







Tak bardzo chciałam zachwalany tusz do rzęs WIBO zielony i Beata klik  zdobyła go dla mnie i przysłała z paczką o której możecie przeczytać tutaj: klik bo u mnie w Rossmannie jest ciągle niedostępny.

A o to efekt:










Lubicie brąz w makijażu ? 
 Buziaki
~~Ola

6 komentarzy:

  1. Efekt jest rewelacyjny:)

    P.S Jutro rano BOX poleci do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż. Fajnie, że jest blogerska społeczność, gdy dla jednych produkty są niedostępne, inni mogą je zdobyć i podesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dzisiaj na oczach bardzo podobny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie rzęsy wyglądają świetnie i cały makijaż fajny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że tusz z wibo takiego czadu daje. Myślałąm że z tych tańszych to mogę liczyć tylkoo na czarno-różowy essence.Widać niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)