środa, 12 września 2012

makijażowy kameleon

Hej Dziewczyny !!!

Ostatnio uwielbiam malować mocniej oczy może to dlatego , że jesień się zbliża. Z nudziła mi się sama kreska na powiece i coraz częściej sięgam do swoich cieni ciemniejszych i kolorowych. Dziś miałam ochotę na zieleń z przełamanym brązem i o to efekt.










Kosmetyki użyte w makijażu oczu:


  • cienie Inglot- matte 351, matte 353, pearl 393, peral 423, double Sp. 463
  • cień Catrice - 410 c'mon chameleon
  • cień Estee Lauder - 61 Emerald Star metalic
  • tusz Wibo
  • eyeliner Golden Rose - 16 metalic



Miłego Dnia
~~Ola

6 komentarzy:

  1. makijaż jak najbardziej w moich klimatach, piękne cienie, muszę odwiedzić Naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak sie sprawuje tusz?:) Makijaż śliczny oczywiście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusz jest rewelacyjny UWIELBIAM GO;) dziękuję jeszcze raz;*

      Usuń
  3. Na kameleonka byłam nakręcona bardo długo i dopiero dwa miesiące temu udało mi się go dorwać. Niestety latem ograniczyłam swój makijaż do totalnego minimum i raczej w jasnych odcieniach, więc się nim jeszcze nie nacieszyłam. Ale nadchodzi jesienna aura to pewnie będzie częstym gościem na moich powiekach. Efekt uzyskałaś cudowny, a tusz wygląda całkiem przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż oczu,zdolna jesteś:)

    P.S Dostałaś mojego BOX'a?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny makijaż :)
    Faktycznie w tonacji jesiennej, ale nie dziwię się bo ja tez ostatnio sięgam po ciemniejsze kolory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)