wtorek, 25 września 2012

TARGI KOSMETYCZNE i FRYZJERSKIE W GDAŃSKU !!!

Dla wszystkich dziewczyn z Trójmiasta i okolic jeśli jeszcze nie wiedzą w ten weekend odbędą się targi kosmetyczne i fryzjerskie


 
URODA 2012 - CENTRUM AMBEREXPO, ul. Żaglowa 11
obok stadionu PGE AERNA GDAŃSK
 
DOJAZD KOLEJKĄ SKM BEZPŁATNY!!! 

stacja
 - Gdańsk Główny - Gdańsk Stadion Expo
Tramwaj 14 - Gdańsk Główny - Załogowa
Samochód - GPS 54.386424, 18.636855
 
 
GODZINY OTWARCIA 
29 września SOBOTA10:00 - 18:00                        
30 września NIEDZIELA10:00 - 17:00

BILETY

normalny: 10 zł
ulgowy: 3 zł (dla uczniów szkół kosmetycznych i fryzjerskich)



Ja niestety mam zawalony weekend ale uwielbiam targi kosmetyczne i mam nadzieję , że uda mi się wpaść ;)
~~Ola

4 komentarze:

  1. W Szczecinie bida z nędzą w tj kwestii. A chciałabym, żeby choć jedne targi zrobili. Jedne jedyne ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli się wybierzesz to koniecznie zdaj fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, dodaj fotorelację ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę na 90% i fotorelację obiecuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)