poniedziałek, 10 września 2012

Goldern Rose Rich Color


Roztopiona mleczna czekolada z musem malinowym tak nazwałabym te odcienie mogłabym określić. Dostałam je w paczce od Beaty bo bardzo chciałam je dostać i zakochałam się od pierwszego użycia.



O samym lakierze mogę powiedzieć po pierwszym użyciu :

  •           kryje po pierwszej warstwie
  •           nadaje soczysty kolor i piękny blask
  •           ma wygodny wyprofilowany pędzelek


k


CHCĘ ICH WIĘCEJ !!! ;) i jeszcze bardziej wdzięczna jestem Beacie
Lakiery  Golden Rose z serii Rich Color 21 ( odcień  ciemnej  maliny)
                                                              5  ( jasna mleczna czekolada)
Top Coat Seche Vite



Polecam Wam przetestować te lakiery bo gwarantuję , że zakochacie się w nich ;)
Seria ta  dostępna jest w 35 kolorach:


Ja napewno dokupię inne kolory ;)
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do spróbowania tej serii. A może , któraś z Was już ją testowała?

Miłego Dnia !!!
~~Ola

5 komentarzy:

  1. Również posiadam 21 i uważam, że jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam 21 i jest fantastyczny :) nie spotkałam takiego nigdy wcześniej, ale ta 5 też fajna, zwłaszcza że lubię nudziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło by było je przetestować na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo nie widziałam że teraz GR ma takie fajne pędzelki bardzo lubię ten typ a wcześniejsze ich wersje miały standardowy pędzelek dlatego na pewno poszukam 21 i 34 są ekstra ;) zapraszam do mnie jeżeli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te lakiery są świetne, ale nie miałam żadnego. nigdy nie mogę trafić na nie, a jeśli już są, to odcienie mi nie pasują. marzę o tym beżowym!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)