piątek, 7 września 2012

miły początek weekendu- paczka od Beaty;)

Hej Dziewczyny !!!

 Z racji , że jestem chora nie mam dobrego nastroju jednak dziś został poprawiony przez paczkę, która przyszła od Beaty- beaaatka21.  

Wymieniłyśmy się a w sumie Beata nie chciała przyjąć od mnie kosmetyków, które miałam nie używane , nowe u siebie  bez rewanżu . No i tak w ramach rewanżu dostałam dzisiaj pakunek choć miał być skromny a nie taki wielki ;)

tu link do Beaty, którą pewnie w większości znacie a jak nie to poznajcie bo jest świetna  : http://beaaatka21.blogspot.com/



Kosmetyki są wszystkie w moim guście i to zaskakujące jak Beatka trafiła  w to co lubię....choć pewnie intuicyjnie obserwujemy na blogu osoby o podobnym guście. 

Większość kosmetyków, które dostałam nie miałam okazji ich próbować a wiele słyszałam o nich. 

Paczka była pięknie zapakowana i dziękuję Poczcie Polskiej, że po raz pierwszy mnie nie zawiodła ;)






Beatka jeszcze raz Tobie dziękuję baw się dobrze na spotkanie bloggerek żałuję, że mieszkam na pomorzu bo podziękowałabym osobiście ;)

DZIĘKUJĘ !!!

Buziaki !!!
~~Ola

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)