czwartek, 20 września 2012

Sephora 2+1


Ostatnio mam zaganiany okres dlatego nieregularnie bywam na blogu. Dziś wstąpiłam do Sephory bo skończyła  mi się ukochana pomadka i nie ukrywam zwabiła mnie promocja 2+1. 
Słyszeliście o tej akcji? Kupujecie dwa produkty a trzeci najtańszy dostajecie gratis. Ja zakupiłam 2 pomadki i puder mineralny w kompakcie dla mamy . Ja uważam, że produkty Sephory uważam ,że są wygórowane jeśli chodzi o cenę i kupuję je zawsze tylko wtedy gdy są jakieś akcje promocyjne.






Moje zakupy:

Puder kupiłam mamie bo ona go bardzo lubi; ja używałam go i nie przypadł mi do gustu- odcień D30 - koszt 59 zł za 10 g


odcień n14:


odcień n23:


Upolowałyście coś dla siebie w Sephorze?
~~Ola

6 komentarzy:

  1. Tym razem nie skusiłam się. Podobają mi się kolory pomadek które kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ich pomadki;) i chyba to jedna z nielicznych rzeczy , które lubię u nich ;)

      Usuń
  2. dlaczego ja nigdy nic nie wiem o promocjach? :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)