środa, 5 września 2012

Pod Lupą - Flos-lek z arnika

Dziś pod lupę został wzięty Flos-lek żel na obrzmienia i sińce z arniką. Kupiłam go pod wpływem wielu pozytywnych opinii.





 Skład: Aqua, Propylene Glycol, Arnica Montana Herb Extract, Arnica Chamissonis Herb Extract, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben. 
Od producenta:  Polecany do pielęgnacji okolic oczu dla każdego rodzaju skóry płytko unaczynionej. Także dla osób, u których pod wpływem czynników zewnętrznych lub wysilania wzroku przy pracy np. z komputerem, występują objawy przemęczenia (sińce, obrzęki wokół oczu i powiek). Stosowany wieczorem - działa kojąco i odprężająco, łagodzi objawy zmęczenia oczu, zmniejsza cienie i obrzęki tzw. ”worki”. Nawilża i rozjaśnia skórę. Stosowany rano - opóźnia powstanie obrzęków powiek i skóry wokół oczu oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.


pojemność: 15ml 
cena : ok 8 zł
dostępność: drogerie, apteki


plusy:

+ niweluje sińce i opuchnięcia na powiece
+ jest bez zapachowy
+ chłodził fajnie w letnie dni
+ nie lepi się i szybko wchłania
+ cena , która jest bardzo niska przekładając na rezultaty
+ wydajny


minusy:
+ braku efektu ściągnięcia pod oczami/wygładzenia , które dawał mi poprzedni krem Estee Lauder

Ocena: 5/6
Czy kupię ponownie? TAK

Używałyście go? a może polecacie coś konkretnego ? :)

Buziaki
~~Ola

7 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z tej firmy i co jakiś czas je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy. Może zabiorę go kiedyś z drogerii do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żelu pod oczy z flosleku. Jak na razie używam Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż chyba go zakupie po Twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie to. Polecam

    Zapraszam do mnie konkurs do wygrania sowa ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam z chabrem majątkiem, dla osób, które spędzają dużo czasu przy komputerze. Bardzo go lubię, przynosi ulgę zmęczonym oczom

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaaardzo długo czekałam, aż ktoś zamieści obszerną opinię o tym żelu. Właśnie trafił na listę najbliższych zakupów :D
    Dziękuję za recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)