sobota, 15 września 2012

denko #2

Hej Dziewczyny !!!

Dziś sobota...dla mnie często dzień porządków i postanowiłam pozbyć się opakowań po z użytych produktach aby nie zalegały za długo ;)






Orginal Source Lime - żel pod prysznic dla Vegan - czyli bardzo na czasie bo wzmacnia ideę ekologii. Jednak zapach mnie męczył bardzo pachniał mi jak takie cukierki cytrynowe a'la szklaczki. Żel robił co miał robić czyli oczyszczał skórę i nie wysuszał jej jednak moim zdaniem cena jest trochę wygórowana.  Bardzo podoba mi się sylikonowy dozownik który "daje" produkt tylko wtedy gdy ściśniemy butelkę co chroni przed wylaniem produktu- i wzmacnia jego ekonomiczność.

Cena ok 10zł w Rossmannie , ostatnio widziałam również Leclerc za ok 7zł.
Pojemność: 250ml
Czy kupię ponownie? Nie ten zapach- jednak inne chętnie jeśli będą w promocji ;)
Ocena: 5-/6


Greenland krem do rąk lime-vanilla o którym wspominał w poście KLIK . mój ukochany krem do rąk w torebce , jedyny minus to opakowanie trochę mało higieniczne , ale jego działanie wynagradza wszystkie minusy. 


Czy kupię ponownie? Tak i żałuję , że widuje tą firmę tylko w drogerii Hebe
Pojemność: 50ml
Cena: ok 13zł
Ocena: 6/6

DR. SCHELLER Owoc Granatu Nawilżające mleczko oczyszczające pisałam o nim w poście: KLIK . Pomimo wpadki zakupu w TK MAXX lubię ten produkt i będę kupowała go wyłącznie w SP.


Czy kupię ponownie? Tak ale nie w TK MAXX 
Pojemność: 125ml
Cena: ok 12 zł w promocji
Ocena: 6/6

Revlon PhotoReady -w odcieniu 004 Nude. Z użyłam ostatnio ten podkład dlatego , że chciałam się go pozbyć gdyż nie miałam dobrych wspomnień z nim związanych jednak mam pewne "ale". Przy z używaniu go do ostatniej kropli pokochałam go na nowo i mam mieszane uczucia czy go nie odkupić? wydaje mi się, że to z powodu serum z granatu, które zmieniło trochę kondycję mojej skóry i nie świeci się ona jak kiedyś. Ten podkład pięknie rozświetlał mi cerę i nadawał jej taki świeży zdrowy blask.


Czy kupię ponownie? sama nie wiem bo jestem zaskoczona jego pozytywnym działaniem w ostatnich dniach jego "życia"
Pojemność: 30ml
Cena: ok70zł w drogerii, na allegro ok 30zł
Ocena: 5-/6



Nivea Pearl Beauty antyperspirant w kulce. Kupiłam pod wpływem recenzji jednej z Vlog'erek i nie żałuję. Rewelacyjnie pachnie jednak nie czuć go "podczas noszenia" , chroni przed poceniem się i wiem , że mogę na niego liczyć cały dzień. Nie brudzi ubrań i szybko się wchłania.

Czy kupię ponownie? Tak
Cena produktu: ok 10zł w promocji często po 6zł
Ocena: 6/6

A jak wasze projekty denko ? Ja się staram ;)
~~Ola

5 komentarzy:

  1. niczego z tych kosmetyków nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie kupić sobie taki krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podkłady revlona bardzo mnie kuszą, ale jeszcze nie miałam ani jednego.
    u mnie puste opakowania mają miejsce w torbie, a torba pod stolikiem w pokoju:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj kupiłam sobie żel z tej serii w ROSSMANNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym kremem do rąk! Ja mam kokosowe masło do ciała z tej samej firmy, ale póki co go nie używałam, bo leży sobie w zapasach :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)