niedziela, 30 września 2012

Fotorelacja z Targów Kosmetyczno- Fryzjerskich w Gdańsku

Dziewczyny dziś dotarłam na targi - na chwile, ale zdążyłam troszeczkę z fotografować dla Was.  


Targi odbyły się w AmberExpo w dniach 29-30.09.2012r  i w porównaniu do tego co kiedyś zastałam w targach w Warszawie było super.



Każdy znalazł coś dla siebie, ale ja mam małe "ale" bo brakowało mi kolorówki jeśli chodzi o makijaż. Oprócz typowych wystawców były warsztaty z pielęgnacji i układania włosów oraz makijażu.

Ja nie miałam czasu na głębszy rekonesans i robiłam zakupy expresowo jednak zaliczam je do udanych.

 Peggy Sage- niestety w tym roku nic nie kupiłam bo były tam takie tłumy na kolorówce, że kupni czegoś graniczyło z cudem 


W Starej Mydlarni zatrzymałam się na dłużej ponieważ zahipnotyzowała mnie asortymentem.





Targi zaliczam do udanych pod względem organizacji i  zakupów, które poczyniłam. Jednak żałuję , że nie wzięłam gotówki bo prostownice profesjonalne były 50% tańsze no, ale trudno.
Jeśli chodzi o ceny to dla porównania:
Ziemia Egipska firmy Bikor 65zł
Lakier China Glaze 9zł
Wkład rozświetlacza Peggy Sage 17zł
Lakier AllePaznokcie 2zł
Maestro pędzelek do oczu 10zł
Lakier O.P.I mały 10zł (duży nie wiem nie dopchałam się)

Jutro wrzucę Wam moje zakupy na targach a tu przedsmak tego co zakupiłam:

Mam nadzieję, że wywiązałam się choć w 50% z zadania fotorelacji.

Buziaki 
~~Ola

2 komentarze:

  1. Strasznie zazdroszczę Ci tych targów,szkoda,że nie ma takich w Rzeszowie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie targi to raj dla kobiet:D ciekawe czy w Łodzi też takie organizują?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)