wtorek, 11 września 2012

UWAGA SPROSTOWANIE !!!

Dziewczyny!!!

Piszę na świeżo bo wściekłość moja nie zna granic- gdyby nie moja mama nie z orientowałabym się, że produkt pierwszy pochodził z innego źródła niż ten dokupiony.

Mowa o :



Pisałam o nim w pochlebnej recenzji jako moje KWC : KLIK

Zachwalałam ten produkt pod niebiosa....sprawował się świetnie i odkupiłam go widząc, że jest w TK Maxx na promocji i co? jakie moje zdziwienie zagościło na mojej twarzy gdy po użyciu nowego opakowania nie zmywa tak dokładnie jak "brat poprzednik" ? tylko maże się po oczach i jest bardziej wodnisty i jedyne co pozostawia to lekkie nawilżenie po zmyciu?

Chciałam sprostować mój wcześniejszy wpis i ostrzec tych co chcieli by spróbować tego produktu. Nie kupujcie go w TK MAXX ponieważ nie jest to ten sam produkt - bo jak się okazało ja pierwsza wersje , w której się zakochałam kupiłam w Aptece Super Pharm.

Moim zdaniem wersja zakupiona przez mnie w TK Maxx to albo podróbka może przeterminowany produkt- choć nie wynika nić takiego z opakowania. 

Ciesze się, że ja swoją pierwsza wersję zakupiłam w Super Pharm i wrócę po nią ponownie- mam nadzieje, że jest jeszcze w sprzedaży...a tą wyrzucę bo nie nadaje się nawet do zmycia twarzy gdyż maże się strasznie :(

Przepraszam za może chaotyczny  wpis, ale pisze pod wpływem negatywnych emocji po użyciu po raz 3 tej wersji produktu z TK Maxx i straciłam cierpliwość.

Dobranoc ,
~~Ola

2 komentarze:

  1. DZIĘKUJĘ za box'a :) Dotarł cały i zdrowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie fajnie, człowiek kupuje z zaufaniem coś co się zawsze sprawdzało, a tu rozczarowanie ;/ Może trafiłaś na lipny egzemplarz, albo rzeczywiście to podróbka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)