wtorek, 4 września 2012

Krótka recenzja - Scrub Joanna

Pamiętacie gumy balonowe mamba? tak właśnie pachnie ten scrub. To raj dla zmysłów i dla mnie wspomnienie dzieciństwa.


Scrub nie jest wydajny i dużo o tym czytałam , ale dobrze ściera i nie wysusza skóry.

Kupiłam go przy zwykłych zakupach spożywczych na promocji za 3złote wzięłam 2sztuki, pojemność 200ml.



Konsystencja jest żelowa i dość płyną co powoduje, że może "uciekać" z rąk.



PODSUMOWUJĄC

Plusy:
  • zapach, który jest nieziemski każdego z tej serii peeling'u
  • cena jest rewelacyjna
  • opakowanie bardzo funkcjonalne- lepsze od tej mniejszej wersji
  • polski produkt ;)
  • zostawia oczyszczona i wygładzoną skórę

Minusy:
  • wydajność produktu jest słaba ale biorąc pod uwagę niską cenę można ten minus wybaczyć

Czy kupię ponownie? TAK ;)
Gdzie kupić? drogerie, markety
Ocena 5/6



Buziaki
~~Ola

11 komentarzy:

  1. znam te peelingi i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malinka pachnie obłędnie - uwielbiam też ananaska.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chętnie sięgam po te małe peelingi z joanny..najlepszy jest z czarnej porzeczki (obłędnie pachnie).. musze się skusić w końcu na te serię

    OdpowiedzUsuń
  4. te peelingi są bardzo przyzwoite, jednak małe z joanny biją je na łeb... truskawke aż chciałoby się zjeść! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam jabłkowy ale mnie nie powalił, chcę spróbować tego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go lubię i chętnie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)