czwartek, 13 września 2012

sałatka dla zapracowanych

Dziewczyny, pewnie też macie takie okresy w życiu , że przedłużyłybyście dobę o parę godzin bo na nic czasu nie starcza. Ja tak mam ostatnio bo oprócz pracy swojej tygodniowej rusza moja weekendowa ze szkołą policealna itd. No ale tak czy siak jeść trzeba. Dieta nie ukrywam jest dla mnie ważna i utrzymanie w jadłospisie 5posiłków ponieważ 2 lata temu pożegnałam swoją nadwagę spowodowaną chorobą i zmieniłam tryb życia oraz  odżywiania.

Sałatka tego typu to dla mnie alternatywa na szybki obiad i modyfikuję ją na wieloraki sposób. Plusem jej jest również to , że zawsze mogę ją wziąć ze sobą do pracy. Dziś mam dla Was propozycję z mozzarella .



Składniki (według uznania)
pierś z kurczaka 
sałata lodowa
pomidor
ogórek
papryka
mozzarella
jogurt
zioła takie jak lubicie
grahamka- lub inna razowa bułka
grzanki ( ja robię je sama z razowego chleba z ziołami)


Wszystkie warzywa myję i kroję skraplam oliwą i octem balsamicznym, dodaję mozzarellę i z grillowaną pierś z kurczaka. Ja pierś z kurczaka lubię zamarynować w musztardzie francuskiej lub miodzie. Opiekam w tosterze pieczywo i polewam sosem. Sos robię z jogurtu czosnku i ziół.

jeśli macie ochotę mogę więcej dawać przepisów light- dajcie znać ;)
Bon Appetit
~~Ola

7 komentarzy:

  1. Szybko, smacznie i zdrowo, czyli tak jak lubię :) A takie sałatki u mnie goszczą często, zmieniam tylko dodatki i zioła, w zależności od dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak jest kurczaczek,to już mi smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda całkiem smacznie :) dobrze, że jest jogurt zamiast majonezu ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. ejjj, przez Ciebie zrobiłam się głodna a nie powinno się jeść o tej godzinie. Mimo to idę do lodówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo apetycznie, na pewno wypróbuje :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)