czwartek, 13 września 2012

Paczka Od Justyny ;)

Hej Dziewczyny !!!


Te dwa dni były gonitwą w pracy i nie miałam kiedy zebrać się i napisać tego posta. Dwa dni temu dostałam Box'a od Justyny z bloga: http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/ . Napisała do mnie pewnego dnia , że chętnie by się wymieniła Box'em i tak się zaczęło.

Podczas odpakowywania paczki emocje rosły- piękna torebeczka a w niej kartonik w , którym znowu torebeczka ;) a w środku? 



Wszystko jest fantastyczne, ale najbardziej cieszę się z cienie Paese bo nigdy nie miałam okazji przetestować   tej firmy zaś drugim produktem jest pomadka z Wibo w pięknym odcieniu ciemnego różu , który gości na moich ustach od 2 dni i wiele osób pyta co mam na nich- zaopatrzę się w inne kolory chyba również;)

Jestem bardzo zadowolona z Box'a i dziękuję jeszcze raz Justynie !!! ;*

Miłego dnia
~~ Ola


5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)