sobota, 1 września 2012

DENKO# 1 sierpień ;)

Hej Dziewczyny !!!:)


Przy sobocie postanowiłam  pochwalić się- tak pochwalić bo u mnie to najcięższy projekt- ukończonymi produktami ;)



Mac Cremesheen Glass- Right Image cena ok 80zł.


błyszczyk sprawował się ok..ładnie pachnie..długo utrzymuje się na ustach i jeśli ktoś nie lubi lepienia się na ustach to moim zdaniem nie robi tego...ja nie kupię ponownie ponieważ uważam, że jego cena jest wygórowana..tak samo sprawdzają Mi się błyszczyki np. z Catrice- koszt ok 17zł.




Czy kupię ponownie? NIE

Pomadka Sephora Lip Atitude Glamour - G01 regularna cena 49zł



Pomadkę uwielbiam , jest to jedna z moich ulubionych- nie wiem , co nałożyć na usta przeważnie decydowałam się  na nią. Kupiłam ją w promocji Sephory wymiany starego na nowe i płaciłam za nią wtedy ok 20 zł. Nie wiem czy zdecyduję się kupić ją ponownie jeśli nie będzie na nią promocji.
Pomadka świetnie nabłyszcza i pielęgnuje usta i ma konsystencje pomadki jednak taki sam efekt daje pomadka marki Celia z serii Nude 601.

Czy kupię ponownie? TAK ale nie za cenę regularną

Kamill - mleczko cytrynowe - żel pod prysznic cena ok 4zł



To mój faworyt ostatnio uwielbiam go  za zapach, oczyszczanie i cenę- PO PROSTU ULUBIENIEC ;)

Czy kupię ponownie? TAK

Essie - Good to go!  cena w Douglas ok 60zł


Dla mnie to najlepszy top coat jaki miałam...świetnie utwardza lakier na paznokciu, paznokcie pięknie się błyszczą i wysychają w kilka sekund. Oprócz ceny nie ma dla mnie wad! ;) czy kupię ponownie? TAK.

Czy kupię ponownie? TAK

Catrice Gel Eye Liner cena ok 15 zł 


Kupiłam te żele z ciekawości i nie żałuję decyzji bo byłam bardzo z nich zadowolona. Miałam odcień brązowy i czarny. Konsystencja dobra i ułatwiająca aplikację, utrzymywał się cały dzień bez poprawek na moich powiekach i dla mnie nie ma wad. 


Czy kupię ponownie? TAK



DKNY Women cena 219zł



Ten zapach kojarzy mi się z latem i mam wielki sentyment do niego ;)

Czy kupię ponownie? TAK


Lalique - Amethyst



Ten zapach to jeden z moich ulubieńców i miłość od pierwszego powąchania. bardzo charakterystyczny i trzeba poczuć aby zrozumieć ;)


Czy kupię ponownie? TAK


 To już moi wszyscy bohaterowie z serii denko.

Buziaki
~~Ola

1 komentarz:

  1. Całkiem sporo się zebrało! Przyznam, że dla mnie to też problem, żeby zużyć kosmetyki do końca...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)