poniedziałek, 17 września 2012

Marion- płyn micelarny do skóry normalnej i wrażliwej

To pierwszy produkt w mojej kosmetyczce z tej firmy i pomimo innego płynu chciałam spróbować jak działa ten i otworzyłam go- tak właśnie czasami łamię zasady projektu denko ;)

Marion płyn micelarny do oczyszczania oraz demakijażu twarzy i oczu. Zawiera kwas hialuronowy i ekstrakt z hibiskusa.

od Producenta: 
Płyn zawiera struktury miceli, składające się z cząsteczek hydrofilnych i lipofilnych, które dokładnie oczyszczają skórę i zmywają makijaż także z oczu. Zawiera wygładzający ekstrakt z hibiskusa i kwas hialuronowy, który doskonale nawilża i rewitalizuje skórę. Formuła bez alkoholu jest wyjątkowo łagodna, co czyni ją odpowiednią także dla osób noszących szkła kontaktowe.



Nie wiem gdzie można go kupić, bo dostałam go w Boxie od http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/ , ale z tego co sprawdzałam w internecie kosztuje ok 6zł za pojemność 120ml.

Zmywając dość spory makijaż oka przedwczoraj i wczoraj i  byłam nim tak mile zaskoczona tym bardziej , że trochę bez przekonania liczyłam na to ,że zmyje mi grubą kreskę eyeliner'a i tusz. Jednak nic bardziej mylnego bo oczyścił dokładnie oczy w dodatku nie podrażnił ich i nie musiałam trzeć powiek wacikiem. Ja mam wrażliwe oczy jeśli chodzi o takie produkty , ale w jego przypadku była to sama przyjemność  zmywania nim w dodatku jego zapach jest taki delikatny i nie drażniący w użytkowaniu.

Wiem ,że użyłam go1-2razy ale taki produkt po pierwszy użytku można ocenić ;)






Wiecie gdzie można dostać ten płyn? 

~~Ola

5 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt muszę go u siebie poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia gdzie można go kupić... Całkiem fajnie zmywa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba widziałam go w sklepie w Łodzi, tuż przy Pl.Wolności:P

    OdpowiedzUsuń
  4. W Poznaniu w pewnej drogerii widziałam go za 8 albo 9 zł :D
    Jest świetny sama go używam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)