niedziela, 2 września 2012

TAG - Ile "warta" jest Twoja twarz


Pomysł zaczerpnęłam od dziewczyn m.in od szavki .


TAG'u tym  chodzi o z sumowanie  kosmetyków do codziennego makijażu, nie licząc pielęgnacji . Do mojego make-up na co dzień używam różnych cieni dlatego ciężko mi było podać jakikolwiek i nie wliczyłam żadnego - czasami bywa tak, że używam tylko bazy i mocno tuszuję rzęsy fioletowym tuszem ;) 

 START !!!




Krem BB Dream Fresh Maybelline  odcień 2 - pisałam o nim w poście- link. Regularna cena kremu to ok 23zł ja kupiłam go w promocji za 15zł. Jestem z niego bardzo zadowolona bo ładnie matuje, rozświetla moją cerę i długo utrzymuje się na twarzy i dokupię kolejne opakowanie.

LilyLolo podkład mineralny - odcień Barely Buff  cena produktu 69,99 pojemność 10g zawiera SPF 15. Podkład jest moim odkryciem lata używałam go codziennie i dawał sobie radę nawet z upałem. Nie waży się i długo utrzymuje na twarzy dając naturalny efekt. Kupię kolejne opakowanie i nie wiem dlaczego tak długo się zastanawiałam nad jego kupnem? ;)

Mac Studio Sculpt odcień NC20 cena produktu 65 zł, pojemność 5,5g. Jest moim ulubieńcem zakryje , ukryje wszystko czego nie chcę pokazywać na swojej twarzy. Wart jest swojej ceny ponieważ ja swój mam ok 2lat i nie używam innego korektora do twarzy.

Mac Blot  Powder Pressed - pisałam o nim tu link . Puder jest przeznaczony dla osób ciemnoskórych jednak ja używam go jako bronzera. Cena produktu 95zł za pojemność 12g- przy codziennym używaniu dość szybko się z użył i nie jest moim zdaniem ekonomiczny, więc nie wiem czy do niego wrócę. 

Mac Pearl Cream Color Base- cena za którą kupiłam  -30 zł rynkowa 79zł, Pięknie rozświetla twarz i łuk brwiowy. Bardzo wydajna i łatwa w aplikacji nie zamieniłabym jej na żaden  inny rozświetlacz.

Delia Onyx- żel /korektor do brwi, cena ok 9 zł. Żel jest rewelacyjny i ekonomiczny. Świetnie utrwala i wart był poszukiwań- bo szukałam go prawie pół roku ;)

Kanebo, 30,9Sensai Concealer Brush Type -cena 70zł rynkowa  cena 150zł pięknie kryje i rozświetla sińce...pomimo wysokiej ceny jak na korektor pod oczy jest bardzo wydajny i "mała kropeczka" starczy na pokrycie całej przestrzeni pod okiem.

Inglot Tusz do rzęs - odcień fioletowy , cena 35zł. Świetnie wydłuża , rozczesuje ale cena nie jest korzystna. 

Inglot AMC róż w kremie - odcień 91   kupiłam go w promocji za 5zł, jest po prostu rewelacyjny ;)



META !!!  - aż się boję

393,90 zł

cena bez promocji:

530,90 zł

Wiem to dużo, ale część rzeczy dostałam w prezencie a reszta to przemyślane i "uzbierane" kosmetyki na które oszczędzałam. Ponadto czasami warto wydać dużo i zbierać by mieć produkt dobrej jakości i ekonomiczny ;)

A jak wasze przeliczenia?

miłego leniuchowania wieczorem, 
~~Ola

4 komentarze:

  1. Chyba też zrobie taki tag :D nawet z samej ciekawości :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, drogi ten Twój make-up:P
    fajny post, chyba też taki zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super TAg przymierzam sie rowniez do zrobienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)