czwartek, 19 lipca 2012

Maybelline BB- Dream Fresh

Hej Dziewczyny !!!

Wczoraj podczas zakupów w drogerii zatknęłam się na krem BB z firmy Maybelline.


skład kremu:



Największy plus to spf 30 - choć przy ostatniej pogodzie to w sumie nie przydatny ;)

Dziś nałożyłam go na twarz i nie polecam osobą które liczą na krycie....on naprawde tylko wyrównuje koloryt i wygląda mega naturalnie i nie jest jak większość drogeryjnych kremów BB lekkim podkładem. Plus  dla mnie wielki za brak świecenia na twarzy, które dawał mi Garnier.

Występuje w 3 odcieniach: light, medium i dark (tego trzeciego najciemniejszego nie jestem pewna)- ja mam wersję medium.



Koszt kremu to ok 23zł ja kupiłam po promocji za 15zł za pojemność 30ml.

próbowałyście go?

Buziaki
~~Ola 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)