środa, 11 lipca 2012

IDEALNY ZESTAW NA LATO DO STÓP

Hej Dziewczyny !!!


Odkryłam idealny dla mnie zestaw do wakacyjnej pielęgnacji stóp i to za SUPER cenę. Zimą używałam zestawy z firmy  Scandia Cosmetics - naturalny do rąk z 20% masłem shea i do stóp 15%. Jednak na tą porę jest za tłusty i za ciężki dla mnie więc postanowiłam poszukać czegoś nowego. 

Jest wysoka temperatura u mnie na pomorzu...dużo chodzę i przez odkryte buty wysuszają mi się stopy więc  zmiana pielęgnacji była dla mnie konieczna.

O TO NASTĘPSTWO:



Kupiłam je w promocji w Super Pharm choć wiem , że ich promocje to często ceny wyjściowe w innych drogeriach to jednak dużo o tych produktach czytałam i cena mnie skusiła.

Peeling do stóp- wygładzający : pojemność 100ml 
od producenta: "Pumeks ze skały wulkanicznej perfekcyjnie wygładza naskórek pozostawia skórę miękką i gładką. Zawiera olejek bawełniany, alantoinę i ciekłą parafinę."

plusy:
+wygładza
+pięknie pachnie
+ rezultat widoczny po pierwszym użyciu
+ działa natłuszczająco (jeśli tak to mogę ująć)
+super cena

minusy:
BRAK ;)

Krem do stóp- odświeżający : pojemność 100ml
od producenta: "Dla osób, u których występuje problem zmęczonych stóp, ze skłonnością do pocenia się. Zawiera olejek miętowy, aktywny wyciąg z SOI,witaminę  E,C,F i kwas undecylenowy."

plusy:
+odświeża
+ lekka konsystencja
+ chłodzi
+zmniejsza obrzęki stóp wywołane temperaturą
+ szybko się wchłania
+ rezultat widoczny po pierwszym użyciu
+super cena

minusy:
- zapach lekko mentolowy ale dzięki temu pięknie chłodzi stopy


Używałyście tych kosmetyków?
Miłego dnia
~~Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)