czwartek, 12 lipca 2012

Estee Lauder Pure Color

Hej !!!

Dziś dostałam prezent od mojej bratowej....nigdy sama raczej typowo zielonego cienia sobie bym nie kupiła ale moim zdaniem to nie jest ZWYKŁY cień. 
Tak mnie zauroczył , że wpis dziś tez będzie w kolorze zielonym ;)

Nie chodzi tu o markę ale o barwę i to jak potrafi się zmieniać podczas rozcierania...jak pięknie podbija błękitne oczy i nie osypuje się ;)





Oczywiście oprócz pięknego koloru cienia ma on śliczne opakowanie, które cieszy oko jak każdą kobiecą "sroczkę" i gdy teraz go przetestowałam chyba sama bym go kupiła za taką cenę.




Wiem , że światło się odbija od aparatu , ale opakowanie jest tak złote i "szkliste" , że inaczej nie dałam rady.



Odcień: 61 emerald Star - metallic

Można go porównywać do cienia firmy Catrice  C'mon Chameleon, ale on jest bardziej w tonacji brązowej a ten przy większym roztarciu pozostaje zielony. 

Bez roztarcia jest pięknym zielonym lekko butelkowym kolorem, który posiada drobinki złote, niebieskie i pomarańczowe, które sprawiają , że oko jest świeże i  pięknie podkreślone, które przyciąga wzrok. 

Największy plus to chyba ten , że ma bardzo dobrą pigmentację, nie osypuje się oraz utrzymuje się bez bazy w wysokiej temperaturze cały dzień.

Oczywiście minusem jest cena, która sprawdziłam dla Was bo wynosi ona 109zł w Douglasie za pojemność 2,1g


Dziękuję M. za prezent ;)

Buziaki!

~~Ola

3 komentarze:

  1. Ja też mam ten cień ;) Mimo ,że nie używam cieni w ty kolorze jak zobaczyłam u koleżanki na powiekach
    EL w tym odcieniu musiałam go kupić i jestem mega zadowolona ! Przede wszystkim jest tak intensywny i trwały ,że starcza na bardzo długi czas


    Zapraszam na mojego bloga http://fashionmissm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna ciekawa notka :) zapraszam do siebie w wolnej chwili :) +na blogu jest ankieta, każdy głos jest dla mnie ważny. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow- musi pięknie wyglądać z makijażem smoky:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)