piątek, 20 lipca 2012

perfecta spa , greenland - pielęgnacja

Hej Dziewczyny !!!


Już dawno nie miałam tak ,że kosmetyki do pielęgnacji "odkupiłam". Skończył mi się peeling i krem do rąk i bez wahania wróciłam do tych samych produktów. 


Peeling wcześniej miałam o innym zapachu - czekoladowo kokosowy, teraz zdecydowałam się na pomarańcze z wanilią po tylu pozytywnych opiniach odnośnie zapachu musiałam go wypróbować - bo działanie jego jest rewelacyjne a nie zawsze chce mi się robić peeling domowy ;)




pojemność: 225ml cena: 11zł ;)

Krem do rąk- pisałam o nim parę postów wcześniej - jest rewelacyjny. Pierwszy jest limonkowo waniliowy ten , który zakupiłam teraz jest papaya-limonka .


Krem jest świetny, wydajny , dłonie po nim są miękkie, szybko się wsiąka i pięknie pachnie.

zapomniałam dodać, że krem jest wydajny i nie skończyło mi się to pierwsze opakowanie, ale chciałam mieć jeden w samochodzie.

Miłego dnia

~~Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)