środa, 11 lipca 2012

milk french ;)

Ostatnio mam ochotę na śmietankowe lody co mnie dziwi zawsze wolałam czekoladowe i tak zainspirowałam się moimi zachciankami i przelałam je na paznokcie ;)

Biały lakier Wibo -seria french manicure- 5zł Rossmann
Wybielający lakier Rimmel - Whitener - ok 7 zł Pepco
Mleczny lakier Catrice- seria Ultimate Nudes- 020 cotton candy (ja w swojej naturze już go nie widuję ;( ) -                  9 zł Drogeria Natura
Top coat Essie - good to go!- ok 70 zł Douglas - polecam każdemu pomimo wysokiej ceny ja mam już końcówkę i nie będzie mi szkoda ponownie wydać pieniędzy na ten produkt ;)








Buziaki

~~Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)