niedziela, 1 lipca 2012

Channel Rouge Allure Extrait de Gloss

Hej Dziewczyny !!!

    Dziś postanowiłam się podzielić z Wami swoim nowym prezentem , który dostałam od mamy- tester kupiony z listy od jakieś Pani "X" w pracy ;) Jestem oczarowana tym bardziej, że gdy go dostałam miałam podejście lekko sceptyczne bo oryginalne błyszczyki- jak dla mnie nie wyróżniają się niczym specjalnym od tych tańszych....ale...ale tutaj miłe zaskoczenie ;)

Channel Rouge Allure Extrait de Gloss  to połączenie błyszczyku z pomadką. Jak obiecuje producent w połączeniu tych dwóch formuł dostajemy ekstrakt błyszczyka o żelowej konsystencji. Usta zostają pokryte intensywnym, trwałym i połyskliwym kolorem. Opakowanie oryginalne jest czarne ja natomiast jestem posiadaczką testera więc mam opakowanie szklane przezroczyste.





Plusy:
+ trwałość - utrzymuje się naprawdę do ok 3h bez poprawek
+ aplikator- ma fajny kształt który równomiernie rozprowadza produkt 
+ smak i zapach nie jest męczący
+ połysk i konsystencja
+ możliwość budowania intensywności koloru 

Minusy:
- jedyny minus jaki znalazłam to cena ok 150zł w drogerii





Ja mam odcień bardzo naturalny i delikatnie różowy idący w tonację nude- ale zakręciłam;)

Ja jestem na tak choć do ceny na nie ;)
Miłej niedzieli ;)

~~Ola

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)