środa, 27 czerwca 2012

DEBORAH MILANO

Hej Dziewczyny !!!

Nie wiem czy tez tak macie, ale ja gdy używam non stop tego samego produktu np bronzera czy różu po pewnym czasie chce mi się czegoś innego spróbować i tak się stało...po wizycie w drogerii kupiłam nowy bronzer- choć tego nie planowałam...po prostu tak wyszło ;)


Stojąc przy szafie firmy Deborah - nigdy specjalnie nie zwracałam na nią uwagi...natknęłam się na 3 odcienie bronzera ;) urzekł mnie kolor, konsystencja, która nie jest drobinkowa , matowa taka satynowa i lekka .




Koszt broznera ok 60 zł ale za dużą pojemność gdyż wynosi ona 30g ;)


Mam nadzieję , że będzie moim ulubieńcem bo postawiłam mu wysoko poprzeczkę ;)

Buziaki
~~Ola

2 komentarze:

  1. Czekam w takim razie na recenzję, bo akurat kończy mi się bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bronzer z tej firmy i bardzo fajnie mi się go stosuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)