czwartek, 21 czerwca 2012

zdobycze z drogerii HEBE

Cześć Dziewczyny !!!


Dziś zupełnie przypadkiem znalazłam się w pewnym mieście i w pewnej galerii i natknęłam się na drogerię Hebe...nigdy wcześniej o niej nie słyszałam dlatego mnie tak coś tam ciągnęło;)



Pokręciłam się troszeczkę i okazji było pełno ponieważ galeria ta istnieje od wczoraj ;)
Zakupiłam :




Kupiłam parę rzeczy...najbardziej ucieszyłam się z pędzla Ecotools bamboo bronzer brush ( 30zł) i Biodermy, którą kupiłam za 14,99zł w pojemności 250ml z pompką...wcześniej nie widziałam tak małych opakowań z dodatkiem pompki ;) no i cena rewelacyjna ;)



Lubie satysfakcjonujące przypadkowe zakupy ;)

a Wy lubicie takie?

Bardziej słonecznego dnia niż mój ;)

~~Ola

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)