niedziela, 9 września 2012

BB GARNIER DLA CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ?

Hej Dziewczyny

W tygodniu dostałam BB Garnier od mamy bo zauważyła go w okazyjnej cenie. Miałam wcześniej BB z Garniera tą pierwsza wersje ale po pewnym czasie przestał mi służyć- świeciłam się niezmiernie po nim i oddałam go w dobre ręce. No więc postanowiłam spróbować tą wersję ;)

Wiem , że BB Garnier to krem tonujący tak naprawdę a ten to właściwie lekki podkład bo do azjatyckich kremów BB to sam skład się nie może równać, ale na nasz rynek jest OK ;)


Niestety ja i kremy BB Garnier nie polubimy się jakoś nie kryje jakbym chciała jest taki dziwny w aplikacji i moja buzia go nie lubi. Użyłam go dwa razy ale po prostu już nie chcę więcej . Po prostu kremy i inne kosmetyki tej firmy nie współgrają dobrze z moją cerą.  Sto razy wolę krem BB z Maybelline o którym możecie przeczytać tutaj- KLIK


 Producent obiecuje :

  •  nawilżenie
  • długotrwałe zapobieganie błyszczeniu i matowienie skóry
  • maskowanie niedoskonałości
  • wyrównuje koloryt i nadanie skórze zdrowego blasku
  • ochrona UV- SPF20

Ja  mam wersję dla cery średniej ponieważ jaśniejszy odcień był dla mnie zbyt jasny i nie wyglądałam w nim dobrze.





A co wy o nim sądzicie?
Buziaki
~~Ola

1 komentarz:

  1. Ja nienawidzę pierwszej wersji tego kremu. To co zrobiła z moją cerą to zbrodnia pierwszego stopnia. Zaserwował mi takie zaskórniki zamknięte, że do tej pory się z nimi użeram i nic. Na pewno nie sięgnę po żaden kosmetyk tego typu od nich, ani od innej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)