środa, 5 września 2012

Ulga dla zębów wrażliwych

Wrażliwe zęby? ja borykam się z tym problemem już od czasów liceum i od 2 miesięcy ustąpiły mi objawy? jeśli tak to można nazwać...mogę jeść zimne z ciepłym na zmianę i nie czuję bólu !!! ;)

A o to mój Bohater  Blend-a-med pro- expert


cena :12zł w promocji 8, pojemność 75ml

 Producent obiecuje:

  • ochronę przed nadwrażliwością
  • szybkie uśmierzanie bólu
  • profilaktykę przed jego powstaniem



moja opinia:  oprócz ceny nie widzę minusów!! po 2miesięcznym używaniu pozbyłam się bólu przy piciu zimnego a jedzenie lodów to już nie męka. Większość past, które stosowałam dla wrażliwych zębów miały taki inny smak - dla mnie dziwny (a uwierzcie było ich dużo) ale ta jest inna ja naprawdę nie mam do czego się przyczepić ;)

Czy kupię ponownie? TAK 
Gdzie kupić? drogerie , markety
Ocena 6/6


próbowałyście tej serii past niekoniecznie tych do wrażliwych zębów?

Buziaki 
~~Ola

3 komentarze:

  1. kurcze, ja uzywam Sensodyne, jako jedynego ratunku przed nadwrazliwoscia (moja dentystka powiedziala, ze nic sie nie da z tym zrobic :(), w pasty takie zwykle nie wierzylam, ale moze warto sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Ty miałam bardzo duży problem z nadwrażliwością zębów, był czas, kiedy latem przy 30 st. upałach musiałam pic zimne napoje przez słomkę - koszmar!!! Wtedy ulgę przyniosła mi pasta Sensodyne. Teraz używam wersji Whitening i Pro-szkliwo, bo wersja klasyczna-zielona ma okropny smak. Opisywanej przez Ciebie pasty nie próbowałam, ale z pewnością po skończeniu mojej tubki Sensodyne przetestuję ją na moich wrażliwych zębach :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)