poniedziałek, 24 września 2012

Rcenzja: Perfecta Beauty Mask- Koktajlowa

W sobotę wychodziłam na imprezę a dzień wcześniej miałam tez ciężką towarzyską noc i moja cera była tak wymęczona i szara, że musiałabym szpachlować buzie by wyglądała ładnie. Przypomniałam sobie o maseczce, którą dostałam od Beaty : http://beaaatka21.blogspot.com/  dostałam maseczkę z Perfecty Koktajlową i to był dobry moment by sprawdzić jej działanie.

Perfecta Beauty Mask - koktailowa maseczka S.O.S na twarz i pod oczy rozświetlająca.

od Producenta:
Do skóry z oznakami zmęczenia, stresu i niedotlenienia, bez ograniczenia wieku. 
Idealna jako S.O.S. przed wyjściem. Do stosowania na twarz i pod oczy.
Zawiera złoto 24 - karatowe i kwas hialuronowy. 
Szybko regeneruje i wygładza skórę oraz zapewnia jej zdrowy koloryt. Dyskretnie rozświetla cerę maskując cienie i oznaki zmęczenia. 
Maseczka niezmywalna, pod makijaż. 


Od Mnie:


Maseczka pięknie pachnie i szybko się wchłania w dodatku napina skórę i niweluje w dużym stopniu efekty zmęczenia. Niweluje cienie pod oczami i napina skórę tworząc bazę pod makijaż.  Nie zapycha i w dodatku jest łatwo dostępna. Będę ją trzymała zawsze awaryjnie w swojej toaletce.  Dużym plusem jest też to , że twarz jest naprawdę promienna i rozświetlona. Maska jest w konsystencji kremu i to dla mnie również plus ponieważ nie lubię konsystencji żelowych.


Czy odkupię produkt? Tak
Ocena: 6/6


Próbowałyście tej maski? Jeśli nie to polecam ;)
~~Ola

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)