środa, 26 września 2012

Catrice EyeLiner Pen czyli długotrwała kredka do oczu

Parę dni temu kupiłam eyeliner z Catrice w odcieniu 050 Black Blue. Powód dla którego zakupiłam go to odcień ciemnego granatu bo nie lubię siebie za bardzo w czarnej kresce na co dzień. 

Eyeliner jest świetny i łatwy w użyciu. Po nałożeniu natychmiast zastyga i nie ma ryzyka rozmazania produktu na powiece. Jednym moim ale jest fakt, że niczym nie mogę go zmyć od razu. Trzyma się cały dzień nie naruszony jednak gdy zmywam go Biodermą lub dwufazowymi płynami pozostaje po nim jasno błękitny ślad, który znika następnego dnia po umyciu buzi żelem.

Poniżej zrobiłam Wam zdjęcie po umyciu ręki żelem i zmyciem Biodermą.


  
Ja po prostu zmywam makijaż po czym myję twarz żelem - pozostaje on przy linii rzęs i drugi raz myję żelem buzie wtedy schodzi- może po prostu potrzebuje czasu by zejść w 100% a nie chcę podrażniać tarciem oczu.

Podsumowując

Plusy:
+ cena kosztuje ok 16zł
+ aplikacja łatwa szybka i polecam go osobom, które dopiero zaczynają swoją historię z kreskami
+ długotrwałość
+ odcień jest intensywny i nie trzeba poprawiać by nasycić kolor
+  możliwość budowania łatwego grubości kreski
+ nie rozmazuje się

Minusy:
- minus to zmywanie, o którym wspomniałam powyżej

Czy kupię ponownie? chyba Tak
Ocena: 5+/6 - zmywanie jest uciążliwe, ale latem na upały rewelacja

A może Wy macie sposób na tego twardziela?  Lub znacie odpowiednik kolorystyczny?
~~Ola

8 komentarzy:

  1. Nie używałam i się chyba nie skuszę. Mój demakijaż ma przebiegać szybko, a wszystko co go spowalnia jest u mnie skazane na aut.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, ten brak zmywalnosci tez by mnie chyba zniechecil :/ mam eyeliner Catrice, taki w pisaku, jest trwaly i zmywa sie tez super, wiec to dobre rozwiazanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie przepadam za eye-linerami...

    OdpowiedzUsuń
  4. To może w takim razie znacie jakiś odpowiednik jeśli chodzi o kolor ?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się dziś udało dostać go za 6,99 widocznie wyprzedaż :) Też zauważyłam,że trudno go zmyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)