piątek, 31 sierpnia 2012

paznokcie- złoto z czekoladą ;)

Dobry Wieczór ;)

Wczoraj oglądając filmiki na yt  malowałam sobie paznokcie ;) na zdjęciach lakier wygląda na lekko fioletowy i ciężko się go fotografuje , ale  rzeczywistości jest czekoladowy jaśniutki z połyskiem złota;)

  • Eveline- Diamond Hard - używam jako bazę - 9zł
  • Miss Selene- numer 236 - 3,5 zł
  • AllePaznokcie - nume 46 - 6zł
  • Top Coat Seche Vit - ok 23 zł


Lakier Miss Selene kupiłam spontanicznie i jestem efektem zachwycona na paznokciach bo rzadko w takim odcieniu lakier ładnie wygląda na mojej dłoni.



no i to pierwsza próba dla nowego Top Coat'u ;)

leniwego wieczoru ;)

~~Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)