piątek, 31 sierpnia 2012

MIYO - GLAM EYES


Dzień Dobry ;)


Wczoraj malując się rano popatrzyłam tak w lustro i moja codzienna , szybka kreska dzienna jakoś nie za bardzo mi się widziała...i postanowiłam ją rozweselić a tym samym sprawdzić jak się sprawdzi w akcji glam eyes z firmy Miyo ;)



pojemność produktu to 4ml, ważność 6miesięcy, ceny nie znam bo dostałam parę sztuk od koleżanki, która ma drogerię kosmetyczną ;)

Podchodziłam trochę sceptycznie do niego ponieważ nie jestem fanką brokatu...jednak po nałożeniu na rękę spodobał mi się bo nie "raził" w oczy i postanowiłam rozetrzeć trochę czarną kreskę i nałożyć przy linii rzęs.  Plus duży dla tego produktu , że nie ściera się nie kruszy i pozostaje na powiece do momentu usunięcia go podczas demakijażu- ja go miałam na powiece ok 10h.

a o to efekt :




Słonecznego Dnia ;)

~~Ola

4 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)