wtorek, 28 sierpnia 2012

PACZKA- czyli 2 nowości kosmetyczne

Hej Dziewczyny ;)

Dziś przyszła do mnie paczka zamówionych dwóch produktów na allegro.


Pierwszym produktem zamówionym jest Top Coat Seche Vite. Ja jestem fanką Essie Good To Go!


 Zdradziłam go z  top coat'em Sache Vite ponieważ często są porównywane i zazwyczaj w opiniach każdy bardziej chwali Seche Vite a jedynym zarzutem w stronę tego produktu jest to , że szybciej gęstnieje niż Essie. Ja swój Top Coat z Essie tak namiętnie używałam , że nie zdążył zgęstnieć po prostu zniknął z użyty do ostatniej kropelki ;)

Następca Essie Pan Sache Vite;)



skusiła mnie również niższa cena tego produktu ponieważ była na niego promocja i zapłaciłam za niego 23zł.
po przetestowaniu go zrobię porównanie tych dwóch produktów i powiem Wam , który moim zdaniem jest godniejszy uwagi ;)


Drugim produktem na którego się skusiłam u tego samego sprzedającego jest odżywka Aussie. Cena była zachęcająca a wszystkie pochlebne opinie spowodowały chęć przetestowania przez mnie tego produktu ;)




Producent obiecuje:
Wspaniała 3 minutowa odżywka do zniszczonych, suchych włosów. Nadaje włosom gładkość i jedwabny połysk nie obciążając ich.
Odbudowuje uszkodzone włosy od wewnątrz i na zewnątrz. Australijska 3 minutowa cudowna głęboka kuracja odżywką obiecuje poprawę stanu włosów. Wzbogacona australijską kelpem, miętą, olejem z ziaren słonecznika, aloesem i olejkiem jojoba jest formułą jedyną w swoim rodzaju. 
Na razie wiem , że w przeciwieństwie do zakupionego top coat'u ma wspaniały zapach;) 


Zobaczymy jak się spisze;)
Używałyście , któregoś z tych produktów?
~~Ola

2 komentarze:

  1. Muszę też koniecznie kupić tą odżywkę z Aussie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja namiętnie używam Sechce Vite i chciałam go zdradzić z Essie ;D Mam nadzieję, że będzie tak samo jak ja zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)