sobota, 25 sierpnia 2012

babka cytrynowa w żelu- czyli żel pod prysznic mleczko cytrynowe firmy Kamill

Hej Dziewczyny !!!

Lubicie babkę cytrynową? ja tak w sumie uwielbiam słodycze ;) ale zapach babki cytrynowej kojarzy mi się z babcią..niedzielą...herbatą....i czymś bardzo pozytywnym.


Żel kupiłam przy większych zakupach w Aptece Super Pharm za ok 3zł za pojemność 250ml. Zapach jest powalający i bardzo przypomina mi właśnie babciną babkę cytrynową..w dodatku konsystencja jest taka mleczna i mycie się tym żelem to sama przyjemność. Skóra po jego użyciu nie jest ściągnięta a odświeżona i miękka w dodatku pięknie pachnie ale nie zdominuje Nas ten zapach.



Uwielbiam go i mam nadzieję, że go nie wycofają- przyznam się , że teraz podczas 2dniowych wyprzedaży w Super Pharm kupiłam następne opakowanie ;)




Używałyście go?

~~Ola


5 komentarzy:

  1. kocham babkę cytrynową!to moje najbardziej ulubione ciasto:D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakich to jeszcze zapachów nie wymyślą:) ciekawy:))

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale mam nadzieję że znajdziesz coś co Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak lubię wszystko co cytrynowe :) zwłaszcza latem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)