poniedziałek, 27 sierpnia 2012

samoopalacz - Clarins Creme Delicieuse Auto Bronzante

Hej Dziewczyny ;)



Dziś trochę o brązowieniu swojej skóry.  Ja jestem posiadaczką jasnej karnacji i mam problem nawet z tym żeby słońce złapało na mocniejszy brązowy kolor.

Skusiłam się na samoopalacz z firmy Clarins ponieważ miał bardzo dużo pozytywnych recenzji.

W roli głównej :
OPIS PRODUKTU:
Atrakcyjny karmelowy kolor produktu ułatwia równomierną aplikację, cudowna konsystencja i prawdziwe wyciągi z kakao dla skóry... Ten wspaniały samoopalacz rozświetla koloryt skóry i zapewnia naturalnie wyglądającą opaleniznę twarzy i ciała.

Poniżej możecie zobaczyć jego konsystencje...po otworzeniu pachnie karmelem i wygląda jak budyń jednak później "pachnie" jak każdy inny samoopalacz. 



PLUSY:
+ piękna naturalna brązowa świetlista opalenizna po pierwszym użyciu
+ bardzo prosta aplikacja - kolor samoopalacza dużo ułatwia w jego aplikacji
+ opakowanie funkcjonalne
+ ekonomiczny

MINUSY:
- pomimo obietnic o pięknym karmelowym zapachu śmierdzi po godzinie jak każdy samoopalacz, ale mi ten zapach nie przeszkadza,
- w moim przypadku brzydko schodzi tworząc przebarwienia na skórze, dlatego używam go tylko do twarzy gdyż tam wygląda naturalnie a na rękach zrobił mi krzywdę gdy już schodził nawet peeling nie dawał rady
- cena zbyt wygórowana jeśli chodzi o jego działanie bo można uzyskać podobny efekt innymi produktami drogeryjnymi w przystępnej cenie - cena produktu 145zł w drogerii Douglas




Czy kupię ponownie? NIE jednak z użyje go do końca na twarz-  uważam , że ma zbyt wygórowaną cenę i tak samo a nawet lepiej sprawdza mi się balsam koloryzujący Kawowy z Lirene po za tym jego cena jest przystępniejsza. 


a Wy co myślicie? lubicie samoopalacze? może macie jakieś sprawdzone?

~~Ola

7 komentarzy:

  1. nie lubię samoopalaczy, zawsze się bałam, że zrobię z siebie maszkarę z zaciekami od samoopalacza:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no strach zawsze jest i ta adrenalina gdy budzisz się rano i patrzysz w lustro co wyszło ;)

      Usuń
  2. Ja mam ziaję sopot i ją uwielbiam :)145zł to dla mnie zdecydowanie za dużo jak na taki kosmetyk :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem bardzo zadowolona .Poszłam do salonu Clarins zrobiono mi piling całego ciała po prysznic i dopiero nakładano mi na skórę ten o to skarb . I efekt był naprawdę za sakujący , fakt że trzyma się tydzień i ma delikatny zapach , ale żadnych plam i zacieków . Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)