środa, 29 sierpnia 2012

Moja Tęczowa Kolekcja Paznokciowa ;)

Hej Dziewczyny !!

Dziś chcę Wam przedstawić moją kolekcję lakierów do paznokci...z góry przepraszam za stan opakowań, ale dwie małe damy bawiły się moimi kosmetykami i tak je uszkodziły- doszło do tego , że niektóre nakrętki zostały POGRYZIONE ;)


Wczoraj wieczorem uzupełniałam bezbarwny próbnik na lakiery, który dostałam od znajomej i postanowiłam przedstawić Wam moją kolekcję ;)



Sama nie wiem kiedy tyle lakierów nagromadziłam UPS ;)







Słonecznej Środy ;)

~~Ola

7 komentarzy:

  1. pokaźna kolekcja ;) Widzę że obie jesteśmy miłośniczkami Wibo Extreme Nails ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem jestem wszystko Mi w nich odpowiada bo wychodzę z założenia, że nie marka lakieru a Top Coat sprawia, że jest trwały- Essie, OPI trzyma mi sie tak samo ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna kolekcja :) A essie z chęcią bym Ci ukradła :P :***

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna kolekcja :D te Twoje damy muszą mieć silne ząbki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)