piątek, 24 sierpnia 2012

zestaw pędzli real techniques

Hej Dziewczyny !!!

Dziś pierwszy post od długiej przerwy i chyba jednym ze znaczących zakupów w tym czasie kiedy mnie nie było był zestaw pędzli Real Techniques by Samantha Chapman- Starter Set.
Rączki metalowe z zakończeniami gumowymi- co powoduje, że są estetyczne a walory kolorystyczne cieszą oko.





Nie ukrywam, że bardzo chciałam ten zestaw głównie dla jednego z tych pędzelków-deluxe crease brush.
Używam od ok. miesiąca tych pędzelków i jestem z nich zadowolona ale nie tak podekscytowana jak przed dostaniem ich. 

Pędzelek deluxe crease brush jest  idealny do nakładania korektora pod oczami, w tzw skrzydełkach nosa. Bardzo funkcjonalny i najbardziej przypadł mi do gustu jest po prostu moim FAWORYTEM w tym zestawie ;)






Następnymi dwoma pędzelkami, których używam przy prawie każdym makijażu są :

  • base shadow brush
  • accent brush


base shadow brush- używam go do nakładania cienia na ruchomą powiekę- nadaje się również do rozcierania i moim zdaniem minimalizuję osypywanie się cienia na policzki.




accent brush- pędzelek idealny do rozcierania kreski na dolnej linii rzęs, miękki i zarazem sprężysty.




Najmniej do gustu przypadły mi dwa pędzle choć nie mogę powiedzieć , że są tragiczne.

  • pixel-point eyeliner brush
  • brow brush



pixel-point eyeliner brush- pędzel przeznaczony do kreski jednak jest moim zdaniem za gruby by zrobić delikatną kreskę i ja używam go do wieczorowych makijaży gdy chcę uzyskać grubą mocną kreskę.


brow brush- pędzelek przeznaczony pierwotnie do brwi, jednak ja używam go do rozcierania górnej kreski ponieważ jest za duży i za gruby bym mogła ładnie podkreślić swoje brwi.

Tak jak powyżej postu wspomniałam polem osobą początkującym ten zestaw a tym, którzy już posiadają już swoją kolekcję pędzli i przemyślenie czy na pewno potrzebują tych pędzli bo moim zdaniem nie są nadzwyczajne.

A Wy co sądzicie?

~~Ola

4 komentarze:

  1. Marzą mi się te pędzle od dawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba spełniać marzenia;) warto zainwestować bo są dobrze wykonane i ogólnie spoko;) tylko ja chyba się na nie wiem co nastawiłam ;)

      Usuń
  2. Ja też się muszę kiedyś skusić na te pędzle :) Ale na razie chwilowy brak funduszy n atakie cudeńka :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)