poniedziałek, 1 października 2012

Zakupy z Targów ;)

Dziewczyny, wczoraj fotorelacja dziś przybliżę Wam moje zakupy z targów. Był duży wybór akcesoriów fryzjerskich , "paznokciowych", pielęgnacyjnych.
Ja miałam tylko niecałą godzinę na zakupy , więc robiłam je expresowo- a o to efekt zakupów:


Jeśli chodzi o włosy to kupiłam tylko wałki ja je nazywam "rzepowymi" ;) zapuściłam włosy a kiedyś mając długie lubiłam umyć wysuszyć i nakręcić by układały się naturalnie a kosztowały jedyne 3zł.

Z zakupów "paznokciowych" to pilniczki, blok oraz lakiery do paznokci. 
Od lewej: AllePaznokcie 77- siwo niebieski jasno fiołkowy ;) cena 1zł , Senso fioletowo szary nr 12 cena 2zł, AllePaznokcie (z mojej ulubionej serii) piękny zielono turkusowy kolor z odblaskiem złota nr 144 cena 3zł, China Glaze, która bardzo chciałam przetestować ale zawsze cena mnie odstraszała- nr672 golden spurs cena 9 zł.

Maestro- wiecie może dlaczego na każdych targach sprzedawcami pędzelków są zawsze faceci? - ja tak trafiam zawsze;)

Kupiłam to czego mi brakowało a cena zachęcała bo każdy z nich kosztował jedyne 10 zł uważam ,że to świetna cena.
numer 640- bardzo długo polowałam na taki pędzelek skośny mały i perfekcyjny do drobnej cieniutkiej kreski eyeliner'a 
numer 410- mała kulka, której często brakowało mi w wykonywaniu swoich makijaży


Pomadka Ikor Excellent nr 101- kupiłam bo moja koleżanka niedawno pokazywała mi ją i chorowałam by ją mieć trzyma 24h na ustach i jest świetna- PRÓBOWAŁAM. Miałam kupon na nią i zapłaciłam 15 zł zamiast 40zł
Pomadką lekko malujemy usta i pod wpływem śliny wzmacnia swój kolor występuje w odcieniach tylko różowych i jeden kolor wpada w odcień koralowy.





Ostatnie zakupy poczyniłam na stoisku Starej Mydlarni. 

Masło Shea guarana&guava-pojemność 80g, cena: 11zł
 ( regularna 21zł)opakowanie w papilotce do muffinek co powoduje, że wygląda przesłodko jednak ma swój minus bo to opakowanie jednorazowe i musiałam przełożyć je do pustego opakowania. Jest to masło do masażu jednak idealnie się sprawdza do codziennego użytku. Nie wiedziałam na jaki rodzaj masło się zdecydować bo było TYLE rodzajów, ale guarana pobudza więc na zimę się przyda:)

Od producenta:GUARANA & GUAVA Masło shea, czyli naturalny olej z masłosza wzbogacony o naturalne składniki, takiemasło shea (karite), masło kakaowe, olejek z jojoby, wosk pszczeli, witamina E sprawdza się doskonale w pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej, skłonnej do alergii. Podstawowy składnik - masło shea - posiada francuski certyfikat jakości Ecocert.
Opóźnia starzenie się skóry, chroni ją przed niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych, przywraca jędrność i elastyczność, dzięki zawartości witaminy A, E, F. Doskonały w walce ze starzeniem się skóry. Obecne w nim kwasy tłuszczowe są prawie identyczne z kwasami tłuszczowymi znajdującymi się w warstwie rogowej naskórka, dlatego jest ono tak dobrze wchłaniane przez skórę. Polecane również dla kobiet w ciąży, chcących uniknąć rozstępów na skórze.Masło shea ma również doskonałe właściwości pielęgnacyjne, jeśli chodzi o włosy. Regeneruje mocno zniszczone włosy, wygładza, zapobiega puszeniu się włosów, dodaje im blasku.





Argan&Neroll organic face serum- czyli naturalny eliksir do twarzy pojemność 30ml cena 20zł ( regularna cena 29zł)
Kupiłam to serum ze względu na chęć przetestowania innego bo jestem fanką tego z BU z granatu, który mam na wykończeniu, więc zobaczymy jestem jego bardzo ciekawa ponieważ uwielbiam stosować tego typu produkty na noc zamiast kremu.
Od producenta: olej arganowy pochodzący z Maroka z dodatkiem olejku z neroli oraz witaminy E - zapobiega przesuszeniu skóry, hamuje procesy jej starzenia, neutralizuje wolne rodniki. Nadaje skórze blask i gładkość.




To wszystkie moje zakupy z tegorocznych targów. Recenzje na pewno pojawią się wkrótce.

Buziaki
~~Ola

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)