środa, 24 października 2012

Haul %%%%%% ;)

Wczoraj zaopatrzyłam się w parę rzeczy i oczywiście skusiły mnie promocje. Jestem maniaczką peelingów i zawsze gdy są na promocji kupuję je chętniej po za tym lubię je mieć w zapasie bo wiem , że zawsze je z użyje szybko ;)

Persfecta SPA- mus do ciała wyszczuplający z wyciągiem grapefruita i kofeiną. Jak wiadomo nie jestem fanką balsamów, musów itd do ciała wolę oliwkę hipp ponieważ jest to szybsze. Jednak skusiłam się na ten mus bo wydał mi się z nazwy samej bardzo lekki i po za tym wyciąg z grapefruita świeży. Postaram się zmusić do smarowania nim. Zapach jest tak świeży i owocowy, że mam ochotę go zjeść + konsystencja jest tak leciutka i "miękka" ,że chyba naprawdę polubię smarowanie. Pojemność 225ml za cenę 8zł w promocji w Leclerc'u ( nie wiem dlaczego w innym mieście moja bratowa miała inne ceny w tym samym markecie tych samych produktów)








  •  Perfecta SPA peeling solny - koenzym Q10 +witamina C dotleniający. Peelingu z tej serii nie miałam i pomimo nieprzychylnych opinii chętnie go wypróbuję. Konsystencja standardowa jak dla peelingów z tej firmy tylko bardziej tłusty i "naoliwiony" . Jeśli chodzi o zapach jest to zielona herbata, ale nie powala jak dla mnie "chemiczna"                  


pojemność 225ml- dowiedziałam się dla potrzeb wpisu, że kosztował 8 zł w promocji w Leclercu ( nie wiem dlaczego w innym mieście moja bratowa miała inne ceny w tym samym markecie tych samych produktów)

  • Wellness Beauty- na bazie soli morskiej i oliwki z alg i minerałów morskich. Ma witalizować ciało i ręce. Najbardziej cieszy mnie oko opakowanie, które mogę wykorzystać później . konsystencja jest drobna ale "szorstka" dodatkowo peeling jest bardzo "oleisty" zobaczymy jak będzie się zachowywał podczas stosowania. Zapachy obu peelingów są dość intensywne i wydaje mi się męskie. Pojemność 300g za cenę 10zł w promocji w Rossmannie.



Miłego dnia
Ola

9 komentarzy:

  1. Czy ten mus do ciała Perfecty ma takie niebieski odcień??
    Kiedyś w drogerii którego musu był tester i maźnęłam się po ręce.
    Pięknie pachniał, szybko się wchłaniał i pozostawiał skórę mięciutką i gładziutką

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też muszę się na jakieś zakupy wybrac bo nie pamiętam już jak sklepy wyglądają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To już nie wiem czy to masło z porzeczką z Perfecty ładnie pachnie czy nie. Ty się zachwycasz, kto inny kręci nosem :< A brzmi tak smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ile nosów tyle opinii , ale w przeciwieństwie do tego peelingu pachnie pięknie i tak apetycznie nie wiem skąd negatywne opinie;)

      Usuń
  4. Ależ ładnie wyglądają te peelingi z PERFECTY,muszę nad nimi pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten peeling solny Perfecty i nie mogę go znieść :D stoi tylko i się kurzy. Jak dla mnie śmierdzi, nie ściera i zostawia tłusty film czyli same wady ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj go użyłam i niestety wywalę lub oddam bo mnie zemdliło tak brzydko pachnie;/

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)