piątek, 5 października 2012

made in china czyli przypadkowe zakupy ;)

Dziś przypadkowo trafiłam w moim mieście do sklepu chińskiego, w którym było tak zwane "mydło i powidło". Wpadłam na chwilę i kupiłam parę rzeczy :


nauszniki- takich jak szukałam zakładane na tył głowy puchate i identyczne widziałam w TK MAXX'ie za 55zł a ja za nie dałam 6zł

lakier - odcień miętowo niebieski za jedyne 1zł, kolor mnie urzekł

gumki do włosów kokardki za 1zł sztuka

kolczyki sowy za 3zł


torebkę na prezent za 50gr

obróżkę dla kota z "cyrkoniami" i dzwoneczkiem za 3zł

kolczyki z panterką za 3zł


Wpadłam na chwilę expresowo zakupiłam te rzeczy , ale na pewno tam zawitam niebawem ;)
Lubicie takie sklepy? ;)

Buziaki Ola.


2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)