czwartek, 18 października 2012

LilyLolo, Rossmann

Dziś po powrocie do domu dostałam paczkę i wielkie HURRA przyszedł mój podkład mineralny LilyLolo zakupiony na http://www.costasy.pl/ .
Radość ogromna ponieważ z poprzedniego opakowania byłam tak zadowolona, że gdy mi się skończył nie potrafiłam być zadowolona z mojego efektu, który uzyskiwałam na twarzy. Podkład w sam w sobie rewelacyjny jest na  lato tak jak wspominałam we wcześniejszych postach, ale ja używam go tez na sam podkład i nie tworzy maski jest niewidoczny i mam wrażenie, że wsysa się w twarz tworząc nową skórę.
Odkupiłam kolejne opakowanie ale już w innym odcieniu jaśniejszym ponieważ zbliża się zima a jest on bardzo wydajny.



Mój nowy odcień to Popcorn- Podkład o średnio-jasnym odcieniu w ciepłym kolorycie. Posiada naturalny filtr przeciwsłoneczny SPF 15.







Cena 69,90zł za pojemność 10g

Rossmann



Kupiłam żel pod prysznic wcześniej nie widziałam go w asortymencie. Właściwie to nie żel a olejek pod prysznic winogrona z orchideą. Ja lubię wszystko co ma w nazwie "olej" "olejek" itd ponieważ jestem zbyt leniwa by używać balsamów do ciała. Używam albo olejków do mycia lub oliwki zamiast balsamu. 
pojemność: 300ml za cenę ok 5 zł w promocji .





Dwa zmywacze , które lubię i zazwyczaj kupuję na promocji. Teraz była super okazja za 2zł za pojemność 125ml


Ostatnimi dniami się rozkupiłam, ale prawda jest taka, że mam szczęście do tego, iż kończy mi się na raz wszystko...dlatego też takie zakupy - DOBRE WYTŁUMACZENIE PRAWDA?;)

Buziaki
Ola.

5 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie mogę sie przekonać do podkładów mineralnych ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja używam go na podkład bo ten wtapia się w skórę nie robi maski i mam matowo-rozświetlona twarz cały dzień;)

      Usuń
  2. przeglądałam dziś ofertę podkładów mineralnych LL i AM, może w końcu się na jakiś zdecyduję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)