poniedziałek, 29 października 2012

Ulubieńcy Października

Kolejny koniec miesiąca.....ten czas tak pędzi, że już niedługo koniec jesieni, ale dziś jeszcze ulubieńcy jesiennego października ;)

Produktów nie jest dużo ponieważ, niektóre z nich zostały te same co były w poprzednim miesiącu ciągle ich używam ;)





MANHATTAN -Soft Matte odcień 56k- mam go już jakiś czas w swoim zbiorze - chyba od czerwca, ale używałam go sporadycznie. Robiąc porządki w swojej szufladzie po raz kolejny po niego sięgnęłam i zakochałam się na nowo. Uwielbiam go bo długo utrzymuje się na ustach, nie skleja ich, jeśli ściera się z ust to robi to dyskretnie i neutralnie + pięknie pachnie. Dodatkowym atutem tego produktyu jest to, iż fantastycznie sprawdza się jako baza pod pomadkę na wieczorne wyjścia.

Produkt kupiłam na allegro za 9 zł/pojemność 6,5ml


STARA MYDLARNIA Argan&Neroll organic face serum-zastąpił mi serum z granatu z BU i sprawdza się świetnie. Skóra na drugi dzień rano jest wypoczęta, nawilżona i elastyczna. Serum bardzo ładnie pachnie i ma świetną oleistą konsystencję dodatkowo jest przezroczysty. Pomimo oleistej konsystencji szybko się wchłania nie pozostawiając grubego olejowego "efektu". Kupiłam go na targach kosmetycznych za okazyjną cenę 20zł i nie żałuję choć wrócę z powrotem do serum z granatu bo to obecne jest do cery suchej i czasami odczuwam to na mojej skórze.

Produkt kupiłam na targach za 20zł/ pojemność  30ml


ECOTOOLS BAMBOO BRONZER BRUSH- pędzel dla mnie najlepszy z najlepszych i doceniłam go gdy zapomniałam zabrać ze sobą na weekend. Idealny do nakładania produktów mineralnych i rozcierania granic broznera i różu.  Mam go od czerwca i ani razu nie widziałam by stracił choć jeden włos. Po prostu go uwielbiam!

Cena: 30zł w promocji


ECOTOOLS PĘDZELEK DO RÓŻU- ja go nie używam do róży a do konturowania twarzy broznerem i nie miałam lepszego pędzla ponieważ efekt jest bardzo naturalny i nie można nim sobie zrobić krzywdy. Tak samo jak w pędzlu powyżej nie wypał z niego ani jeden włos. Kupiłam go na promocji letniej  w Rossmannie za ok 14zł



MAC CREAME COLOUR BASE- w odcieniu pearl. Dla mnie najlepsze rozświetlacz jaki miałam . Jest niezwykle wydajna dodatkowo na twarzy daje efekt tafli  na kościach policzkowych przez co twarz jest naturalnie rozświetlona. 

Cena rynkowa 79zł/pojemnosc 3,2g





ESSENCE BALLERINA BACKSTAGE- eye souffice odcień 01. Jest to cień w musie  z kolekcji limitowanej. Ja nie używam go jako cienia tylko pod oczy lekką warstwę wklepuje i pięknie rozjaśnia mi okolice pod oczami i w kąciku oka na cały dzień.


GOODSKIN SMOOTH-365TM-  jest to baza pod makijaż, która wygładza , ale również rozświetla skórę na cały dzień. Ostatnio mam dużo zajęć w weekend i wstając o 5 makijaż utrzymuje mi się do wieczora dodatkowo jest promienny. Można ją zakupić w Douglasie ja ją dostałam. Pojemność 30ml

LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO - dla mnie najlepszy krem na zmiany skórne i będę go zawsze kupowała. Już po jednym dniu widać efekt na twarzy i jej polepszenie dodatkowo świetnie nadaje się pod makijaż. Ja go kupuję on-line za 30zł.

CATRICE EYEBROW LIFTER - kredka z edycji limitowanej, używam ją dość krótko bo nie cały miesiąc jednak jest rewelacyjna i od dnia kiedy ją zakupiłam używam codziennie do linii wodnej. Nigdy nie utrzymywała mi się tak długo żadna kredka.
Cena: 12,99zł 



A jacy są wasi ulubieńcy tego miesiąca?;)

Miłego Dnia
Ola.

23 komentarze:

  1. Koło tej pomadki z Manhattanu chodzę już od jakiegoś czasu i chyba powinnam sie w końcu na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuś się skuś ja uważam , że to odpowiednia pora na nie;)

      Usuń
  2. z Effaclaru tez jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO ten olejek wpadł mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna zastanawiałam się nad tą pomadką z MANHATTANU - muszę się w końcu na nią zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się ten pędzel do bronzera! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. z manhattanu chciałabym tą pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić ten EFFACLAR DUO może coś mi pomoże ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze nić u mnie i polecam go kupować internetowo w aptece gemini ;)

      Usuń
  8. U mnie tych kredek z Catrice już nie było ;( Szkoda, może jeszcze kiedyś będą mieli coś w podobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce ten pędził do pudru - brazowa... jak tylko jestem w rossmanie to ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chce ten pędził do pudru - brazowa... jak tylko jestem w rossmanie to ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chce ten pędził do pudru - brazowa... jak tylko jestem w rossmanie to ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chce ten pędził do pudru - brazowa... jak tylko jestem w rossmanie to ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chce ten pędził do pudru - brazowa... jak tylko jestem w rossmanie to ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chce ten pędził do pudru - brazowa... jak tylko jestem w rossmanie to ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. replica bags online pakistan browse around these guys v9v40l7l59 replica bags hermes replica bags south africa fake gucci i9i34b7p26 replica bags india replica nappy bags fake hermes c8s84u9a71 replica bags

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)