środa, 3 października 2012

Ulubieńcy Września

Wiem, że już jest początek października ale spóźniona przedstawiam Wam moich ulubieńców.


Joanna Ultra System - szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych.  Pięknie wydobywa naturalny blond odcień z włosów niwelując żółte tony. Ja używam go co drugie mycie mieszając ze zwykłym szamponem do włosów ponieważ ma niebieski kolor i boje się prześwitów siwych na najjaśniejszych partach włosów. Polecam wszystkim dziewczyną z blond włosami. Jestem mu wierna już od 2 lat.
Cena: 5,90zł / 200ml   ocena: 6/6

Sleek Oh So Special -   w tym miesiącu używałam najczęściej kolorów z tej paletki i odkryłam, niektóre na nowo. Więcej nie muszę pisać pochlebnych stwierdzeń o tym produkcie bo są znane Wam wszystkim zapewne.
12 cieni w cenie ok 22zł na allegro ocena: 4/6



Wibo Growing Lashes - czyli zielona wersja tuszu z firmy Wibo. Nie wiem jak u Was ale u mnie ciężko ją dostać. Uwielbiam tą maskarę od pierwszego użycia za efekt, który uzyskujemy na rzęsach i to ,że nie obsypuje się. Szczoteczka jest sylikonowa ale ma świetny kształt- na początku szczoteczki znajdują się grzebyczki co ułatwia wyczesywanie.
Pojemność: 8ml Cena: 10zł  ocena: 6/6

Dior Serum De Raouge nr Peach- dostałam ją w prezencie  i na początku pomyślałam, że jest za ciemna ale uwielbiam ja nakładać do jeansów białej koszulki i ramoneski wtedy wydaje mi się, że fantastycznie podkreśla usta. Nawilża, podkreśla i pięknie trwale kryje. Jedynym minusem oczywiście jest cena.
Pojemność 2g cena: 159zł ocena 5/6


Cien Eye Shadow- Podwójne cienie z Lidl'a kupiłam dla spróbowania i są spoko choć mało trwałe ale lubię je zwłaszcza ten jasny do rozświetlania kącika oka. 
Cena: ok 6 zł  ocena 4/6

Lakiery do paznokci:

  • Golden Rose 05 - idealnie kryje już przy pierwszej warstwie, uwielbiam go za pędzelek i cenę. Ja swój dostałam w wymiance - cena ok 6zł  5/6
  • Miss Selene 236 - ma piękny brązowo-fioletowy odcień z pyłkiem a nie brokatem złotym co powoduje, że na paznokciach wygląda bardzo delikatnie subtelnie co powoduje,że gdy się ściera nie wygląda paskudnie- jednak słabo się utrzymuje.- cena 3,5zł 4/6

John Frieda Go Blonder Lightening - spray rozjaśniający włosy. Od kiedy go używam nie farbuję włosów farbą. Produkt jest bardzo wydajny- ja pomimo posiadania gęstych włosów to pierwsze opakowanie miałam ok 6 miesięcy a farbowałam włosy co miesiąc. Cena może jest wysoka , ale często można dostać go w promocji.
Pojemność: 100ml  Cena: ok 60 zł


Oprócz wyżej wymienionych produktów do ulubieńców zaliczam tez podkład Lily Lolo, którego wymieniałam w ostatnich ulubieńcach.

~~Ola

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubiłam ten tusz z Wibo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że tusz przypadł Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie jakoś Sleek oh so special nie przypadł do gustu i musiałam się go pozbyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak na początku miałam ale dałam mu ostatnią szansę i się zakochałam;)

      Usuń
  4. o tym tuszu Wibo juz kolejny raz czytam pozytywna opinie :) moze pokusilabys sie o napisanie recenzji, hmmm? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. WIBO,jestem ciekawa ich nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy tak chwalą ten rozjaśniacz do włosów. Mi on nie jest potrzebny ale moja mama pewni by się z niego ucieszyła :) oj muszę pomyśleć :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)