wtorek, 27 listopada 2012

Zakupowo- promocjowe szaleństwo;)

Zaszalałam!!!! tak tak  w tym miesiącu zaszalałam dobitnie...dobrze , że już niedługo początek nowego to będę miała się jak usprawiedliwiać kupując coś. Listopad i grudzień to te miesiące gdzie w skrzynce leży pełno gazetek promocyjnych z talonami na zniżki rabatowe.

Spędziłam cały dzień z mamą bo miałyśmy wolne i pojechałyśmy na całodniowe zakupy. Kupiłam dużo nieplanowanych odzieżowych ubrań, ale na każdy miałam jakiś rabat z programu lojalnościowego ;)

Apteka Gemini
Szampon Pharmaceris H, Keratineum- skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych (cena 19zł)
Ziaja 25+ krem nawilżająco matujący ( cena 7zł)









Rossmann 

PAMIĘTAJCIE PROMOCJA -40% NA KOLORÓWKĘ TRWA DO JUTRA :)



Max Factor Facefinity - podkład 3w1 w odcieniu nude 47 
Pomadka Rimmel w odcieniu Airy Fairy ok 12zł
Pomadka Rimmel by Kate Moss nr 101 ok 12zł
Sally Hansen regenerująca oliwka z witaminom C   cena ok. 12zł



Golden Rose
Lakier Rich Color  każdy za 6zł
nr 24
nr 28
nr 21


cień  nr 126, cena 8zł-  moim zdaniem to odpowiednik Satin Taup  Mac




Przepraszam za jakość zdjęć, ale mam aparat w naprawie i jeszcze minimum 10 dni jestem bez niego;/

Też w tym miesiącu szalałyście ?:)

Miłego wieczora!!

Ola.

8 komentarzy:

  1. Widzę, że skusiłaś sie w końcu na ten podkład. Powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się opanowałam do 'zbędnego' minimum ;D Kusiły mnie te pomadki Rimmel :] Śliczne kolory wybrałaś z GR.

    OdpowiedzUsuń
  3. ROSSMANN'owe szaleństwo dopadło wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh, ja chcę Ross-a w mojej miejscowości! A może i lepiej nie!
    A próbowałaś może dwufazówki z Yves Rocher, ona nie mgli, przynajmniej moich oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YR ogólnie mało kosmetyków próbowałam wchodze i nic nie widzę , ale dzięki teraz wiem na co mam spojrzeć ;)

      Usuń
  5. ten szampon jest świetny, polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)