piątek, 28 grudnia 2012

Cienie Catrice PURE CHROME- limitowanka


Przychodzę dziś do Was z moją "nową miłością"- od dnia zakupu nie używam innych cieni i jestem nimi tak oczarowana. Jedyny minus to oczywiście limitowanka i to , że występują w 4 odcieniach. Ja posiadam dwa i przy tych pozostanę ponieważ pozostała dwójka to odcienie srebrno- szare i nie są to moje barwy.

Kolekcja Pure Chrome posiada w swoim asortymencie jak Nas informuje producent  innowacyjne cienie  do powiek 3D, intensywny kolor i  metaliczny efekt.

Cienie są bardzo napigmentowane i nie osypują się, ich najlepszą zaletą jest to , że wystarczy dotknąć cienia pędzelkiem i już możemy się malować ponadto utrzymują się cały dzień. Efekt utrzymany na powiece jest metaliczny ale nie ordynarny- tego się bałam , że będę jak bombka. Cień rozkłada się pięknie na powiece i cieniuje bardzo ładnie dodatkowo dając lekki delikatny efekt i w zależności od padania promieni świetlnych inny efekt. Ciężko to opisać bo są bardzo szykowne a zarazem niepozorne.




Ja mam jak wspomniałam już dwa odcienie. Pierwszy to odcień stare zielone złoto , które mieni się od złota po odcień zgniłej subtelnej zieleni i tak naprawdę ciężko go opisać. Drugi zaś to odcień delikatny nude wpadający w delikatne złoto. Można go również stosować na rozświetlenie kości policzkowych czy łuku brwiowego.


Koszt cieni jak na tą firmę dość wysoki bo ok 17 zł , ale warte są tej ceny.

W kolekcji jest jeszcze puder rozświetlający, róż w kremie, eyeliner, 3 pomadki i lakiery do paznokci jednak ja nie skusiłam się na żaden produkt gdyż ostro wzięłam się za "kolorówkowy" projekt denko- MOJE POSTANOWIENIE NOWOROCZNE ;)

skusiłyście się na coś z tej kolekcji? jestem ciekawa Waszych opinii.

Miłego dnia
Ola.

10 komentarzy:

  1. ja wogole mam wrazenie, ze ta limitowanka Catrice byla bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ten pod kremowy ładniejszy :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie odwiedzić naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że limitka, bo prezentują się pięknie :) Nawet nie będę ich szukać, bo kupiłabym pewnie wszystkie 4 ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeśli lubisz stalowe odcienie to w 100% byś się skusiła ;)

      Usuń
  5. bardzo ładne te cienie, skusiłabym się na ten jaśniejszy, tylko szkoda że cena troszkę wysoka :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)