piątek, 28 grudnia 2012

Pod Lupą Bourjois peeling rozświetlający

Dziś pod lupę wpadł peeling do twarzy marki Bourjois, który mnie oczarował od pierwszego użycia. 


Używałam różnych tego typu produktów różnych firm , ale żaden nie sprawdzał się tak jak ten. 
Peeling pięknie rozświetla, pachnie pomarańczami - zazwyczaj peelingi , których używałam pachniały hm cementem ;) lekko nawilża, ale nie zostawia tłustego "filmu" na twarzy  i jakby "ujędrnia" cerę.


Dodatkowo peeling ma kremową konsystencję a ja wolę taką niż żelową i jego drobinki nie są zbyt ostre jednak jest ich tak dużo, że świetnie pielęgnują buzię.


Jeśli skończył Wam się właśnie peeling i zastanawiacie się nad kupnem innego to polecam gorąco ten produkt.
pojemność 75ml cena 14zł

Ciepłej nocy
Ola.

10 komentarzy:

  1. a mozesz polecic jakis enzymatyczny? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ouu może bym się na niego skusiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, ale co ze składem? Znając Bourjois wepchnęli tam glicerynę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wepchnęli , ale wybaczam bo nigdy nie miałam takiego efektu na twarzy:P grzeszę jak z KFC;)

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam z nim styczności,ale raczej się nie skuszę...
    Zdecydowanie bardziej wolę ich płyny do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płyn też bardzo lubię ja sama też bym się nie skusiła kupiłam przypadkiem;)

      Usuń
  5. Nie miałam z nim styczności ale kto wie, może czas to zmieni :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)