niedziela, 30 grudnia 2012

Sephora -30% -moje zakupy

Broniłam się przed tą promocją w Sephorze -30% jednak po przeanalizowaniu tego co mi się kończy pomyślałam, że to dobra okazja do zakupów. 

Kupiłam trzy rzeczy aż lub jedynie jednak były to bardzo przemyślane zakupy i uzupełnienie tego co mam w "resztkach" . Skusiłam się na rozświetlacz z Benefitu High Beam , korektor Sephora Touch Lumiere Lissante w odcieniu 03 ( kupiłam lekko różowy by zakrywać cienie pod oczami, wcześniej miałam  02 i byłam nim zachwycona) oraz podkład mineralny Bare Minerals z wykończeniem rozświetlającym w odcieniu n20.


Wszystkie produkty były w wyprzedaży -30% więc uważam , że to była dobra okazja bo wszystkie 3 produkty mi się kończą ;)

A Wy skusiłyście się na coś? 
Miłej Niedzieli
Ola.


8 komentarzy:

  1. Nie skusiłam się na nic a teraz żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w tamtym roku tak miałam , w tym przypomniała mi Beata o tej promocji i zrobiłam listę i kupiłam to co potrzeba bo dużo zaoszczędziłam;)

      Usuń
  2. Znasz ten podkład BM- dobry jest, bo też się zastanawiałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziś miałam go od 8:00 zaraz będę go zmywała i trzyma się bez poprawek..ja mam wersję rozświetlającą bo taką wolę na zimę i jest genialna zdał examin jak lily lolo ;)

      Usuń
  3. Jakaś niemoc mnie dopadła, bo chciałam coś kupić na tej wyprzedaży, ale nic nie wydało mi się godne wydania kasy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaż korektor w akcji ;)

      Usuń
    2. ja też zawsze tak mam a jak już kupię to później żałuję...tutaj miałam listę w tel i kupiłam to co potrzebowałam dlatego tyle radości dziś miałam od rana ten korektor i nieziemsko działa chyba nawet lepiej niz YSL;)

      Usuń
  4. Szkoda,że SEPHORA w Rzeszowie jest tak daleko mojego miejsca zamieszkania :-/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)