poniedziałek, 5 listopada 2012

Mój Wybawca czyli Eucerin Regenerujący Krem do Rąk 5% UREA

Ostatnio jak wiecie skarżyłam się na suche dłonie i skórki....nigdy nie miałam z tym problemu no i nadszedł ten pierwszy raz- NIESTETY


Poczytałam poszukałam i dostałam kupony rabatowe w aptece Super Pharm i kupiłam ten kapitalny krem do rąk w okazyjnej cenie.

Bohaterem dzisiejszego posta jest:

Eucerin Regenerujący Krem do rąk 5% UREA plus MLECZAN SODU



od producenta:
wygładza suchą i bardzo suchą skórę,szybko się wchłania, intensywnie uzupełnia niedobory naturalnych czynników nawilżających;
mocznik jest substancją nawilżającą naturalnie obecną w skórze- a jego brak powoduje wysuszenie.



OD PRODUCENTA


MOJE SPOSTRZEŻENIA

wygładza suchą i bardzo suchą skórę



szybko się wchłania



jest bezzapachowy



utrzymuje nawilżenie skóry przez długi czas nawet po kontakcie z wodą



Pielęgnuje skórki



Dodatkowo krem nawilża skórę długoterminowo- po kontakcie z wodą dłonie nadal są nawilżone i nie czuć ściągnięcia.

Jestem oczarowana tym produktem bo walczę od ok 2tygodni z suchością dłoni i skórek a wyleczyłam je w jeden dzień i to dzięki temu cudeńku.


Moje dłonie po 2 użyciach już były nawilżone a skórki miękkie. Konsystencja kremu jest lekka i przyjemna dodatkowo nie męczy nas zapach produktu bo go po prostu nie ma.

Ja za ten produkt zapłaciłam ok 15zł a cena regularna to 25,99zł za pojemność 75ml.

Cena regularna jest wysoka jak na krem do rak ale za efekty, które otrzymałam w tak krótkim czasie sprawiają, że zapłaciłabym tyle za niego bo jest warty swojej ceny. 
Chciałam upić również krem do stóp ale niestety nie było. 

Dla mnie on ma same plusy i nigdy żaden produkt nie  zadziałał na mnie tak szybko.

Polecam i zachęcam do wypróbowania tego kremu!

Miłego Dnia
Ola.

12 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie,żyję chyba w innym świecie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Na całe szczęście moje dłonie nie są wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli kiedyś będę mieć podobny problemy to tez na pewno kupię ten krem. Dobrze, że poradził sobie z Twoim problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jakbyś go porównała z odpowiednikiem z Isany :> Mam ją i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten krem, ale w wersji do stóp i niestety na mnie wrażenia nie zrobił. Jest stosunkowo drogi w porównaniu z przeciętnymi kremami do stóp, a moim zdaniem o wiele gorszy:( Ale możliwe, że ten do rąk sprawdza się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że napisałaś bo chciałam spróbować kremu do stóp więc zrezygnuję;)

      Usuń
  6. w końcu trafiłam na idealny post ;) dzięki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)