wtorek, 13 listopada 2012

Pomadki: Alterra i Rival de Loop Young oraz olejek Alterry w nowej odsłonie-czyli kosmetyki z Niemiec

Dziś odwiedziła mnie przyjaciółka, która przywiozła mi trzy rzeczy z Niemiec. Przebywała na szkoleniu jednak drogeria była tak wyprzedana, że nic z tego co chciałam nie dostałam, ale i tak jestem zadowolona bo kto nie lubi niespodzianek;)


Wiem, że dobrze znany już jest ten olejek na polskim rynku jednak nie mogłam go nigdzie dostać. Pierwotnie chciałam aby przywiozła mi porzeczkowe cudo z Alverde ale nie było więc dostałam Alterry. Olejek jest w nowym lepszym opakowaniu ponieważ posiada pompkę, która dużo ułatwi w aplikacji produktu. Wielki plus dla Alterry , że pomyślała o swoich konsumentach i mam nadzieję, że powrócą do naszych Rossmann'ów




Pomadka Rival de Loop Young. Pomadka ma świetny zapach lekko owocowy w dodatku ładnie kryje. Ja mam nr 25 choc mousse, który jest odcieniem nude i bardzo naturalny efekt nadaje ustom.






Pomadka Allterra Farbe& Schutz -nr05 nude. Naturalna pomadka, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła swoją konsystencja i efektem na ustach jednak zawiodła chemicznym zapachem.  Odcień przypomina mi na ustach Mac Creme Cup. Dodatkowym plusem jest SPF 15. Szkoda, że nie są dostępne w Polsce.



 Efekt na ustach jest dość fioletowy jednak w rzeczywistości wpada w brudny róż bardzo naturalnie podkreślający usta.







Używałyście , któryś z tych pomadek lub olejku?
Ola.

8 komentarzy:

  1. Co jak co,ale pomadki wybrała bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kiedy u nas olejki alterra będą dostępne z pompką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że niebawem bo ja żadnych u siebie nie mam:/

      Usuń
  3. Mogłyby być u nas, chętnie bym jakąś przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez , ale nadal interesuje mnie czemu tak naturalny skład pomadki Alterry daje taki chemiczny zapach i smak;/

      Usuń
  4. Jedna z dziewczyn pisała do Rossmanna i Alterra ma powrócić właśnie z nowymi opakowaniami, więc jest nadzieja, że i u nas buteleczki w końcu będą z pompką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)