piątek, 23 listopada 2012

40% w Rossmannie + niespodzianka od Oliwii

Wszystkie na pewno już wiecie o promocji w Rossmannie -40% na całą kolorówkę i ja też skusiłam się na parę rzeczy bo dobrze w sumie się złożyło ponieważ dużo kosmetyków mi się kończy.

U mnie w Rossmannie nie ma szaf , niektórych firm dlatego dokupię resztę w niedzielę ;)
( nie ukrywam ,że zrobię wstępne prezenty świąteczne)


Moje wczorajsze zakupy nie były zbyt duże bo zrobiłam je spontaniczne, jednak dziś używałam już tuszu Maybelline i jest świetny oraz podkładu Astor i jak na pierwszy dzień jestem zakochana bo dużo osób pytało się mnie co mam na twarzy bo jest taka świeża:)





Wczoraj też dostałam paczkę niespodziankę od Oliwii , która mi wysłała w ramach rekompensaty za wysłane produkty a nie potrzebnie bo ja cieszę się , że mogłam oddać tamte rzeczy w dobre ręce;)

Dziękuję ;)


Jak Wasze polowania? ;)

11 komentarzy:

  1. Zgrzeszyłam tylko pomadką Rouge Caresse i lakierem ;) Spłukałam się też przez Black Firday na BeautyBay :P

    OdpowiedzUsuń
  2. żółty tusz to mój ulubieniec ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obkupiłam się cieniami do powiek :)
    Wcale się nie dziwię, że spodobała Ci się mascara - również ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ROSSMANN Nas rozpieścił - nie ma co - ja również nie poskąpiłam wypłaty na taką promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że skusiłaś się na różową wersje tuszu Wibo :D daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie bardzo przypadł do gustu ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również i oddałam go mamie bo po 3 razach jakoś się zniechęciłam ;/

      Usuń
  7. właśnie wykańczam ten podkład astor:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)