wtorek, 6 listopada 2012

Super Pharm Klub LifeStyle- wymiana punktów na perfumy!;)

Ostatnio będąc w Super Pharm wymieniłam swoje punkty na 30ml wodę toaletową Davidoff Echo. 
Fajna miniatura na wyjazdy a jeszcze fajniej bo za tak zwaną lojalność do firmy- ogólnie średnio lubię kupować w tej aptece ponieważ od czasu odkrycia apteki Gemini wolę zamówić internetowo u nich i płacić dużo dużo mniej za te same produkty. Przykład? Biogerma 500ml ostatnio kupiłam za 39 a La Roche Posay Effaclar Duo za 27, 50 ;)


Jeśli, któraś z Was nie zna programu tej apteki zapraszam - http://www.klublifestyle.pl/

Uzbierałam ok 1000 punktów i postanowiłam w końcu je wykorzystać. Produktów było dość dużo ponieważ teraz jest "promocja", w której obniżyli liczbę punktów za produkt. Perfumy, które wybrałam warte były 629 punktów zaś wyjściowa wartość to  900 punktów.






Dodatkowo zakupiłam jeszcze płyn micelarny AA UltraNawilżenie za 7,99zł. To jedyna wersja AA płynów micelarnych , która mi odpowiada oraz krem o którym Eucerin regenerujący do rąk. Za zakupione produkty zapłaciłam więcej niż 30zł więc za ok 8zł kupiłam Capivit - skóra włosy i paznokcie.


Zbieracie punkty w Aptece Super Pharm?

Miłego Dnia ;)
Ola.

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli masz pytanie napisz lub dodaj do obserwujących- będzie mi bardzo miło :)